Hallo Tweakers,
Ik ben opzoek naar een budget laptop (liefst onder €550) waarmee ik voor de overige 2 jaar van mijn middelbare school mee door kan.
Ik wil deze laptop gebruiken voor tekstverwerking en internet maar ook voor programeren met programma's zoals Sublime en NetBeans.
Dat de laptop zwaar en dik is doet mij niet zo veel maar een redelijke kwaliteit scherm zou zeker een pro zijn.
Voor de rest wil ik graag op deze laptop Fedora kunnen draaien.
Persoonlijk dacht ik aan de Packard Bell Easynote TE69-HW1443NL8.1no
pricewatch: Packard Bell Easynote TE69-HW1443NL8.1no
voor €415,-
en een Crucial M500 240 GB SSD
pricewatch: Crucial M500 2,5" 240GB
voor €95,-
Graag advies over deze combinatie, en eventuele andere mogelijkheden.
Of zou het misschien toch slimmer te zijn om nog even door te sparen en een wat duurdere laptop te kopen?
Alvast heel erg bedankt
Sander/sammie12340
Ik ben opzoek naar een budget laptop (liefst onder €550) waarmee ik voor de overige 2 jaar van mijn middelbare school mee door kan.
Ik wil deze laptop gebruiken voor tekstverwerking en internet maar ook voor programeren met programma's zoals Sublime en NetBeans.
Dat de laptop zwaar en dik is doet mij niet zo veel maar een redelijke kwaliteit scherm zou zeker een pro zijn.
Voor de rest wil ik graag op deze laptop Fedora kunnen draaien.
Persoonlijk dacht ik aan de Packard Bell Easynote TE69-HW1443NL8.1no
pricewatch: Packard Bell Easynote TE69-HW1443NL8.1no
voor €415,-
en een Crucial M500 240 GB SSD
pricewatch: Crucial M500 2,5" 240GB
voor €95,-
Graag advies over deze combinatie, en eventuele andere mogelijkheden.
Of zou het misschien toch slimmer te zijn om nog even door te sparen en een wat duurdere laptop te kopen?
Alvast heel erg bedankt
Sander/sammie12340
[ Voor 7% gewijzigd door sammie12340 op 12-04-2014 23:28 . Reden: Bijvoegen link naar pricewatch voor SSD ]