Nieuwe videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

• otuz8
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-07-2025
Dag Tweakers,
Ik ben toe aan een nieuwe videokaart maar kan geen keuze maken. Ik heb 400 euro over voor een nieuwe kaart (kan iets meer zijn). Kunnen jullie mij helpen bij het maken van de juiste keuze.

Ik denk zelf aan een Club 3D R9 290.(voor Battle field 4 en COD Ghosts)

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-02 15:57

Thomg

Aww yiss

pricewatch: Gigabyte GV-R929WF3-4GD
Ik neem aan dat je weet dat de rest van je pc het aan kan en er geen bottleneck zal zijn?

[ Voor 28% gewijzigd door Thomg op 12-04-2014 22:45 ]

Verwijderd

Ik denk dat je voeding het niet gaat trekken. Tevens zal je cpu een gigantische bottleneck gaan vormen en is je geheugen wat aan de lage kant. Ook je ssd staat bekend vaak kuren te hebb.....

Oh nee wacht ff....

You get my point....Met wat meer info kunnen we je ook beter advies geven

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:38
Scherm resolutie?
En idd specs wat Daniel al zegt zijn wel even handig

• riecardow93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-01 16:19
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 22:56:
Ik denk dat je voeding het niet gaat trekken. Tevens zal je cpu een gigantische bottleneck gaan vormen en is je geheugen wat aan de lage kant. Ook je ssd staat bekend vaak kuren te hebb.....

Oh nee wacht ff....

You get my point....Met wat meer info kunnen we je ook beter advies geven
Dit dus.
licht het aan mij of worden er de laatste tijd steeds meer topic geplaatst van "Ik heb een nieuwe videokaart nodig max 400 euro mag natuurlijk minder" ?

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-01 11:35

Bolletje

Moderator Harde Waren
De openingspost van dit topic is zeer summier, vandaar dat ik het topic sluit. Er is op deze manier geen goed advies te geven. Neem CAA beleid door voor de richtlijnen die horen bij dit soort topics. (en dan zie je dat het ook niet in VB hoort).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.