Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb een probleem met mijn geluid. zodra ik de computer wil opstarten komt er een krakend geluid uit de speakers ik heb deze al vervangen maar het probleem blijft.
het moederbord is een Asus k8v deluxe. ik wil eigenlijk geen andere geluidskaart gebruiken want ik wil eigenlijk weinig geld aan dit moederbord uitgeven en dit moederbord heeft een s pdif uitgang
weet iemand een oplosing

geluidsdriver opnieuw geintaleerd dit helpt niet

• KofjeKoppie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-02 19:49

KofjeKoppie

Professioneel prutser

Andere kabel geprobeerd?

Verstuurd vanaf mijn magnetron

Verwijderd

Kabels en contacten schoonmaken doet soms wonderen

Verwijderd

Topicstarter
contactjes even schoongemaakt met wat alchohol.
het geluid klinkt nu weer goed :)
bedankt voor deze tips
dit onderwerp mag op slot

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2014 08:55 ]

Verwijderd

Als het weer terug komt kan je moederbord's onboard geluid slecht afgeschermd zijn of je boxen/koptelefoon.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:58

Umbrah

The Incredible MapMan

Dit kan ook aarding zijn. Een los contactje is één ding, maar een gebrek aan aarding en/of een kast die niet 100% een kooi van farraday is (plastic kast zonder metalen frame ofzo) wil ook wel eens helpen. Er is een reden dat I/O panels met metalen klemmetjes om de poorten heen willen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Umbrah schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:01:
Dit kan ook aarding zijn. Een los contactje is één ding, maar een gebrek aan aarding en/of een kast die niet 100% een kooi van farraday is (plastic kast zonder metalen frame ofzo) wil ook wel eens helpen. Er is een reden dat I/O panels met metalen klemmetjes om de poorten heen willen ;)
het zit in een oem kast van 17 euro dan zal het daar wel aan liggen. Het stopcontact is geaard
Pagina: 1