Belangrijk om alles door te lezen voordat je een antwoord formuleert!
Goedendag beste tweakers! Ik heb al eerder een post geplaatst over een €250 euro telefoon en hier zijn enkele kandidaten uit gerold. Enkele heb ik al afgestreept omdat ze niet aan mijn persoonlijke eisen voldoen en ik heb enkele andere toegevoegd die ik ben tegengekomen.
Persoonlijk zit ik voornamelijk te twijfelen tussen de Samsung Galaxy S3 en de LG Optimus G. Deze lijken me aan elkaar gewaagd. Maar ook de andere modellen zijn voor mij interessant.
Ik heb op zich weinig voorkeur voor bepaalde merken, maar ik heb toch een wantrouwen naar nieuwe, onbekende merken. Dit omdat ze nog niet goed getest zijn en erg onvoorspelbaar zijn met o.a. garantie en service.
Nu heeft de Optimus G de optie tot 4G. Nu is dat momenteel niet echt een belangrijk punt voor mij, omdat mijn provider (AH mobiel) geen 4G heeft (geloof ik?). Maar ik heb geen enkel idee wat mijn situatie na september dit jaar is. Mogelijk kan ik dan namelijk voor een goed abonnement gaan en hier 4G bij kiezen.
Punten die voor mij belangrijk zijn
Goedendag beste tweakers! Ik heb al eerder een post geplaatst over een €250 euro telefoon en hier zijn enkele kandidaten uit gerold. Enkele heb ik al afgestreept omdat ze niet aan mijn persoonlijke eisen voldoen en ik heb enkele andere toegevoegd die ik ben tegengekomen.
Persoonlijk zit ik voornamelijk te twijfelen tussen de Samsung Galaxy S3 en de LG Optimus G. Deze lijken me aan elkaar gewaagd. Maar ook de andere modellen zijn voor mij interessant.
Ik heb op zich weinig voorkeur voor bepaalde merken, maar ik heb toch een wantrouwen naar nieuwe, onbekende merken. Dit omdat ze nog niet goed getest zijn en erg onvoorspelbaar zijn met o.a. garantie en service.
Nu heeft de Optimus G de optie tot 4G. Nu is dat momenteel niet echt een belangrijk punt voor mij, omdat mijn provider (AH mobiel) geen 4G heeft (geloof ik?). Maar ik heb geen enkel idee wat mijn situatie na september dit jaar is. Mogelijk kan ik dan namelijk voor een goed abonnement gaan en hier 4G bij kiezen.
Punten die voor mij belangrijk zijn
- Camera, want ik maak graag foto's. Het moet een goede camera zijn die scherpe foto's maakt. Dit is een heel belangrijk punt voor me.
- HD scherm (720p/1080p), want ik kijk graag films en foto's op mijn mobiel.
- Accu, want ik zal hem zeer veel gebruiken.
- Simlock vrij want ik heb geen stabiel inkomen voor een abbonement en ik wil van provider kunnen wisselen wanneer het mij uitkomt.
- Micro-SD slot, of een andere goedkope optie met veel geheugen, want ik wil heel veel muziek, films en foto's kunnen opslaan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Huawei Ascend G700 Zwart | € 193,99 | € 193,99 |
| 1 | Huawei Ascend P6 Zwart | € 249,99 | € 249,99 |
| 1 | LG Nexus 4 16GB Zwart | € 245,95 | € 245,95 |
| 1 | LG Optimus 4X HD Zwart | € 244,95 | € 244,95 |
| 1 | LG Optimus G 16GB Zwart | € 244,95 | € 244,95 |
| 1 | Samsung Galaxy S III 16GB Blauw | € 222,- | € 222,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.401,83 | |