Omdat ik toch maar eens wat aan mijn certificering (MCSE/MCSA)moet gaan doen en er nu ook de ruimte voor heb wil ik toch maar weer een desktop aan gaan schaffen. De laatste jaren heb ik alleen nog op low budget laptops en nu op een surface m'n ding gedaan, games speelde ik op een xbox 360.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
-VM-Ware draaien in verband met oefenen voor MCSA o.a. Windows 8 (dus meer geheugen?), hobby matig Photoshop en af en toe een filmpje bewerken. En het moet een "Xbox one killer" zijn dus ook de nieuwste games waaronder Battlefield moet hij lekker kunnen draaien.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
-Max 1200 euro, maar als het minder kan dan graag.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-Mijn oude vertrouwde Logitch G15 keyboard en MX Revolution Muis, daarnaast heb ik nog speakers liggen.
•Ga je overklokken?
-Nee
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
•Waarom heb je hiervoor gekozen?
-Ik heb al veel topics gelezen de afgelopen weken en volgens mij zou dit de ideale mix moeten zijn voor een stabiele en redelijk toekomstbestendige pc die voldoet aan mijn wensen. Specifieke voorkeuren heb ik dan ook niet.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-Stil, energie zuinig en niet te opvallend (geen kermis bak). Daarnaast moet hij jaren mee kunnen want nu heb ik een goede reden om budget vrij te maken maar of me dat over een jaar of twee weer gaat lukken is maar de vraag.
Is dit dus een goede setup voor wat ik zoek of zijn bepaalde overdreven duur/snel of matchen ze niet lekker?
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
-VM-Ware draaien in verband met oefenen voor MCSA o.a. Windows 8 (dus meer geheugen?), hobby matig Photoshop en af en toe een filmpje bewerken. En het moet een "Xbox one killer" zijn dus ook de nieuwste games waaronder Battlefield moet hij lekker kunnen draaien.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
-Max 1200 euro, maar als het minder kan dan graag.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-Mijn oude vertrouwde Logitch G15 keyboard en MX Revolution Muis, daarnaast heb ik nog speakers liggen.
•Ga je overklokken?
-Nee
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 184,90 | € 184,90 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 55,27 | € 55,27 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 274,- | € 274,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 69,85 | € 69,85 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 87,50 | € 87,50 |
| 1 | TP-Link TL-WN822N | € 12,04 | € 12,04 |
| 1 | BenQ GW2460HM Zwart | € 170,50 | € 170,50 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,80 | € 25,80 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 113,99 | € 113,99 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,38 | € 13,38 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 63,60 | € 63,60 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 94,50 | € 94,50 |
| 1 | Arctic Silver Silver 5 - 3.5 Gram | € 5,95 | € 5,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.255,28 | |
•Waarom heb je hiervoor gekozen?
-Ik heb al veel topics gelezen de afgelopen weken en volgens mij zou dit de ideale mix moeten zijn voor een stabiele en redelijk toekomstbestendige pc die voldoet aan mijn wensen. Specifieke voorkeuren heb ik dan ook niet.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-Stil, energie zuinig en niet te opvallend (geen kermis bak). Daarnaast moet hij jaren mee kunnen want nu heb ik een goede reden om budget vrij te maken maar of me dat over een jaar of twee weer gaat lukken is maar de vraag.
Is dit dus een goede setup voor wat ik zoek of zijn bepaalde overdreven duur/snel of matchen ze niet lekker?