Heb de best buy guide gebruikt als basis. Omdat ik niet zo ervaren ben vraag ik mij af of alles er in zit en of de voedingen het geheugen een goede keuze is. Past dit moederbord in de case? Het is fijn als jullie hier naar kijken.
De computer zal gebruikt worden als HTPC. Ik wil er een paar jaar mee kunnen doen. Het systeem moet energiezuinig zijn en niet teveel warmte produceren. De grootte is maximaal l40 x b40 x h30.
Windows 8, XBMC, Netflix full HD (heeft mijn oude systeem moeite mee). Geen 3D tv. Misschien eens een simpele 2d indie game, maar het is geen probleem als niet alle games werken. Verder zal ik de pc gebruiken om backups op te doen.
Budget aangepast: is rond de 250 euro.
De computer zal gebruikt worden als HTPC. Ik wil er een paar jaar mee kunnen doen. Het systeem moet energiezuinig zijn en niet teveel warmte produceren. De grootte is maximaal l40 x b40 x h30.
Windows 8, XBMC, Netflix full HD (heeft mijn oude systeem moeite mee). Geen 3D tv. Misschien eens een simpele 2d indie game, maar het is geen probleem als niet alle games werken. Verder zal ik de pc gebruiken om backups op te doen.
Budget aangepast: is rond de 250 euro.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3220 Boxed | € 51,- | € 51,- |
| 1 | ASRock H81M-DGS | € 39,29 | € 39,29 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD20EFRX, 2TB | € 83,85 | € 83,85 |
| 1 | LC-Power LC-1410mi | € 31,97 | € 31,97 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 29,- | € 29,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 235,11 | |