Groeten,
Ik ben in het bezit van een Panasonic Blu Ray speler, Panasonic Led TV en een Yahama Receiver en 5.1 setup is als volgt:
Blue Ray > HDMI IN DVD (Receiver)
Receiver HDMI OUT => TV HDMI IN
Beeld is perfect, werkt prima. Maar ik heb geen geluid, helemaal niks!
Ik heb alle instellingen doorlopen en uren gezocht op het net, maar ik krijg het niet aan het werken. HDMI audio staat aan bij de instellingen van de Blu Ray, heb al eens PCM / Bitstream gewijzigd al zou dit geen probleem mogen geven. Eveneens vanalles met de receiver geprobeerd. Staat op auto decoder en het kanaal staat op DVD.
Iemand een idee wat er hier scheelt?
* Andere HDMI kabel al geprobeerd.
* Receiver werkt prima met Xbox en digitale Tv.
* Setup werkt wel met analoge (red en white) audio. Dan is er WEL geluid maar enkel stereo en dat is niet echt de bedoeling.
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik ben in het bezit van een Panasonic Blu Ray speler, Panasonic Led TV en een Yahama Receiver en 5.1 setup is als volgt:
Blue Ray > HDMI IN DVD (Receiver)
Receiver HDMI OUT => TV HDMI IN
Beeld is perfect, werkt prima. Maar ik heb geen geluid, helemaal niks!
Ik heb alle instellingen doorlopen en uren gezocht op het net, maar ik krijg het niet aan het werken. HDMI audio staat aan bij de instellingen van de Blu Ray, heb al eens PCM / Bitstream gewijzigd al zou dit geen probleem mogen geven. Eveneens vanalles met de receiver geprobeerd. Staat op auto decoder en het kanaal staat op DVD.
Iemand een idee wat er hier scheelt?
* Andere HDMI kabel al geprobeerd.
* Receiver werkt prima met Xbox en digitale Tv.
* Setup werkt wel met analoge (red en white) audio. Dan is er WEL geluid maar enkel stereo en dat is niet echt de bedoeling.
Alvast bedankt voor de hulp!
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks