hallo,
ik ben opzoek naar advies voor de aanschaf van een nieuw PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
naast de gewone office taken zou ik graag ook op kunnen gamen. Met name strategy games zoals, crusader kings, Europa Universalis, Total war. Ik ben echt geen die-hard gamer die per se overal de meer dan 60FPS wil, vandaar de ik gewoon een standaard muis en toetsenbord heb gekozen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
maximum prijs is 1000€ incl. verzend kosten, zoals vermeld in de titel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik neem helemaal niets mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, dus een pc met scherm een randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
het zou fijn zijn als het geluid en het energie gebruik beperkt zouden kunnen worden.
Ga je overklokken?
nee
Wat ik zelf al heb gevonden:
€ 999,37 met bestelkosten
Ik heb er momenteel geen SSD inzitten omdat ik liever eerst een goede kast, voeding, cpu, en gpu heb. want een ssd kan ik er volgens mij vrij makkelijk later nog bijzetten.
Over het scherm ben ik het meeste onzeker. ik heb het voornamelijk gekozen omdat het 24 inch was vergelijken met de andere schermen in deze prijs klasse.
In iedergeval alvast bedankt,
RandomDude789
ik ben opzoek naar advies voor de aanschaf van een nieuw PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
naast de gewone office taken zou ik graag ook op kunnen gamen. Met name strategy games zoals, crusader kings, Europa Universalis, Total war. Ik ben echt geen die-hard gamer die per se overal de meer dan 60FPS wil, vandaar de ik gewoon een standaard muis en toetsenbord heb gekozen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
maximum prijs is 1000€ incl. verzend kosten, zoals vermeld in de titel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik neem helemaal niets mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, dus een pc met scherm een randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
het zou fijn zijn als het geluid en het energie gebruik beperkt zouden kunnen worden.
Ga je overklokken?
nee
Wat ik zelf al heb gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 168,99 | € 168,99 |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 59,- | € 59,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 197,- | € 197,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,86 | € 46,86 |
| 1 | Corsair Carbide 330R | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | TP-Link TL-WN851N | € 9,03 | € 9,03 |
| 1 | BenQ GW2450HM Zwart | € 155,95 | € 155,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Logitech Z130 | € 17,95 | € 17,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Logitech K120 (Internationaal) | € 9,86 | € 9,86 |
| 1 | Logitech RX250 (Zwart) | € 5,84 | € 5,84 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 54,55 | € 54,55 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,38 | € 13,38 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 48,10 | € 48,10 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 966,41 | |
€ 999,37 met bestelkosten
Ik heb er momenteel geen SSD inzitten omdat ik liever eerst een goede kast, voeding, cpu, en gpu heb. want een ssd kan ik er volgens mij vrij makkelijk later nog bijzetten.
Over het scherm ben ik het meeste onzeker. ik heb het voornamelijk gekozen omdat het 24 inch was vergelijken met de andere schermen in deze prijs klasse.
In iedergeval alvast bedankt,
RandomDude789