Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb deze week een Samsung TabPRO 10.1 gekocht. Super apparaat maar toch 1 zeer irritant probleem. 

Ik gebruik deze tablet vooral ook zakelijk en heb mijn Exchange account ook ingesteld, precies zoals ik dat Op mijn Samsung telefoon heb gedaan. Elke keer als ik een attachment probeer te openen dan crashed de email applicatie. 

2x contact gehad met de Samsung helpen, app gedwongen gestopt, cache en geheugen gewist. Tablet 10min uitgezet, herstarten en weer Exchange ingesteld. .. zelfde probleem. 

Standaard staat er Hancom Office voorgeinstalleerd. Kan dit er iets mee te maken hebben? 

Iemand hetzelfde probleem of een oplossing. Wil mijn tablet niet direct opsturen naar Samsung. 

Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor soort bijlages.... zijn dat PDF'jes, DOC'jes, XLS'jes ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, precies. Het gaat om de bekende *.doc, *.pdf en *.xls bestanden.
De Hancom Viewer zou hier ook geen probleem mee hebben, dat het het overigens ook niet, want deze doet het wel met bijlages vanuit de Gmail App.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:38
installeer voor de grap eens een ander office pakket (bv quickoffice van google zelf)
puur om te testen of je ze daarmee wel kan openen, dus los van het feit of je een ander pakket wilt gebruiken

Strava