'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Verwijderd
dan kijk ik eerst de film, anders mis ik die bekende zaken en dat is ook jammer.kazuka schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 22:01:
[...]
De film is erg goed en je zult wat bekende zaken terug zien in de serie, dus ik raad zeker aan de film te kijken maar het is niet perse nodig.
Serieus? De Golden Earring was gigantisch in het buitenland in de rock hoogtij jaren.Anthirian schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 14:35:
The Americans was een erg goed seizoen. Golden Earring viel mij ook al op. Ik wist niet eens dat ze dat in Amerika kennen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Toch vond ik het eerste seizoen beter. Het tweede seizoen kwam op het eind pas een beetje tempo in helaas.Anthirian schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 14:35:
The Americans was een erg goed seizoen. Golden Earring viel mij ook al op. Ik wist niet eens dat ze dat in Amerika kennen.
Topic bookmarked
Halt and Catch Fire vind ik echt heel sterk en spannend met zeer goede acteerprestaties. IMDB: Halt and Catch Fire (TV Series 2014– 5b4 )
In het openingstopic zie ik Wayward Pines staan met begindatum 28 april. Maar deze is blijkbaar TBA. Vond het al raar dat ik nog geen commentaar had gelezen in dit topic.
Ben niet onmiddellijk onder de indruk van de aangekondigde series. Er is niet veel waarvan ik direct het idee krijg van "dat wil ik zien"
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_42rx8Dm6OQ]
Dat zit wel Schnorr.
EP01 van Halt and Catch Fire is al te downloaden. Just FYI.Gynnad schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:43:
Fargo en Halt and Catch Fire ook maar eens toegevoegd aan SB, hopelijk wordt het wat. Gelukkig begint Suits binnenkort ook weer.
Beide beginnen op 11 juni en toppers van de zomer.
Dat kon afgelopen zondag alMunki schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:35:
[...]
EP01 van Halt and Catch Fire is al te downloaden. Just FYI.
Dat ziet er tof uit. Ik zet hem even in mijn minder fitte baard.Stukfruit schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:03:
Hoewel The Strain nog niet in de eerste post staat, is er al wel een teaser van te vinden:
[video]
Thnx.
Verwijderd
Jammer dat het plots een beetje 'komkommer-tijd' in serieland geworden is, Americans S02 afgelopen, The Blacklist, Da Vinci Demons S02 loopt op zijn einde (toch?)- maar het was leuk allemaal.
Nu nog Game of Thrones, Da Vinci's demons (nog een paar episodes) en 24 wat mij betreft.
Zag ook tijdens een episode van iets, een preview voor 'Labyrinth', een soort actie-historie achtige adventure mini-serie. 8/7 stond erbij, dus ik denk dat ie binnenkort wel verschijnt.
Verwijderd
Lijkt wel wat op fringe, maarja, zomerserie, ik weet het niet. Ik wacht even totdat seizoen 1 er compleet is, lijkt me sowieso een serie om lekker door te kijken, ben wel bang voor een case of the week serie...Donstil schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:01:
[...]
Dat ziet er tof uit. Ik zet hem even in mijn minder fitte baard.
Thnx.
Dat zit wel Schnorr.
De eerste aflevering zou uitgezonden moeten zijn geweest maar ik zie hem nergens.
Ja dat zit er dik in idd, dat is voor mij echter wel een reden om juist niet op te sparen.Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:09:
[...]
Lijkt wel wat op fringe, maarja, zomerserie, ik weet het niet. Ik wacht even totdat seizoen 1 er compleet is, lijkt me sowieso een serie om lekker door te kijken, ben wel bang voor een case of the week serie...
Een goed verhalende serie spaar ik vaak op zodat ik het verhaal van dat seizoen in 1x kijk.
Case of the week series kijken dan niet zo lekker weg. Daar is het niveau vaak niet hoog genoeg voor.
Ik had gister ook nog niks. Kon ook 123 niet iets vinden.Donstil schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 02:16:
Iemand Rogue al voorbij zien komen?
De eerste aflevering zou uitgezonden moeten zijn geweest maar ik zie hem nergens.
Ik vraag me af of ie wel uitgezonden is.
Deze ? IMDB: Rogue (TV Series 2013– )Martinspire schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:34:
Er was vorig jaar toch al een serie die Rogue heette?
/edit
Ga deze ook eens bekijken, mss bevalt ie me wel
[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 30-05-2014 11:31 ]
Volgens de site van directv wel:Coenen schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:09:
[...]
Ik had gister ook nog niks. Kon ook 123 niet iets vinden.
Ik vraag me af of ie wel uitgezonden is.
Als ik het zo lees is het een heel nieuw plot dat los staat van seizoen 1 behalve dan Thandie Newton. Wel jammer, Marton Csokas was heel goed en ik was er van overtuigd dat zijn zoon in de serie ook ik het echt zijn zoon was, zo sprekend was de gelijkenis.Summary
Grace is on a special FBI taskforce investigating a prostitution ring. Her home life is complicated by her mother, Vivian, who shows up after a prolonged absence. Tom has something to tell Grace. Ethan and team negotiate their first contract.
Additional Details
Program Type: Series
Season Number: 2
Episode Number: 1
And to think they once said that computers would take away jobs.
Niet dat ik ze zo graag dood wil hebben, maar het kan. Bij een hoop andere series weet je gewoon dat de hoofdpersonen alles overleven. Als ze toch niet meer dan 1 seizoen mee hoeven hebben de schrijvers meer vrijheid.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Schitterend gefilmd met zeer sterke acteerprestaties waarbij John Malkovich natuurlijk de show steelt. Uit elke geweging of oogopslag straalt hij klasse. Henry Hereford ken ik niet. Hij acteert erg goed en overtuigend maar bij zijn confrontaties met Malkovich lijkt hij ineens erg klein en middelmatig waar Malkovich de scene volledig beheerst wat hij overigens bij elke scene doet waarin hij speelt. Onnodig te zeggen dat Julian Sands ook van zeer grote klasse is. En er lopen schitterende schonen rond, de 1 nog mooier dan de ander.
Lang niet alles is geloofwaardig en een enkele scene is zelfs erg zwak maar ik kan niet wachten op de volgende aflevering.
Thanks, was hem alweer vergeten.mowa schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:19:
Crossbones is gisteren gestart IMDB: Crossbones (TV Series 2014– )
Schitterend gefilmd met zeer sterke acteerprestaties waarbij John Malkovich natuurlijk de show steelt. Uit elke geweging of oogopslag straalt hij klasse. Henry Hereford ken ik niet. Hij acteert erg goed en overtuigend maar bij zijn confrontaties met Malkovich lijkt hij ineens erg klein en middelmatig waar Malkovich de scene volledig beheerst wat hij overigens bij elke scene doet waarin hij speelt. Onnodig te zeggen dat Julian Sands ook van zeer grote klasse is. En er lopen schitterende schonen rond, de 1 nog mooier dan de ander.
Lang niet alles is geloofwaardig en een enkele scene is zelfs erg zwak maar ik kan niet wachten op de volgende aflevering.
Verwijderd

En hij zou het ook goed doen als Pinhead

Zo dat is wel heel veel credit zeg. Heb ik naar de verkeerde pilot zitten kijken?mowa schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:19:
Crossbones is gisteren gestart IMDB: Crossbones (TV Series 2014– )
John Malkovich deed het idd prima maar de rest vond ik alles behalve geloofwaardige piraten.
Nou ik heb het ook even gezien (al jaren geen NBC gekeken, maar piraten...) en het viel me best wel tegen. John Malkovich deed het niet slecht maar ik heb beter van hem gezien. Het zag er allemaal wel netjes uit maar de dialogen vielen mij zwaar tegen, het was gewoon wat saai zo nu en dan. Ik ga de tweede aflevering nog een kans geven maar anders gaat het de prullenbak in. Black Sails =Donstil schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 22:24:
[...]
Zo dat is wel heel veel credit zeg. Heb ik naar de verkeerde pilot zitten kijken?
John Malkovich deed het idd prima maar de rest vond ik alles behalve geloofwaardige piraten.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Het is een serie van NBC. Eigenlijk geef ik series van de networks (NBC/CBS/FOX/CW/ABC) bij voorbaat al weinig kans. De ervaring leert dat de series binnen notime vervallen in ridiculiteit en stompzinnigheid, slecht uitgewerkt met iedere zeven minuten een soort cliffhanger voor de reclame. De scenario's worden allemaal uit dezelfde kast met clichés geplukt, waarbij realisme ondergeschikt is aan de voortgang van het achterlijke plot.Spike_wolf schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:32:
Na alles dat ik op het internet voorbij zag komen viel hij mij ook zwaar tegen. Het idee is aardig, het ziet er ook prima uit, maar Black Sails komt een stuk geloofwaardiger over. Ik miste wat spanning, en binding. Maar wellicht dat het me meer gaat aanspreken in de toekomst, het krijgt iig nog even een kans
Na een 1/2h toch maar afgezet. Ik snap dat het fiction is, maar teveel onlogica en teveel te mooie te hippe mensen. Die dan wel weer aan alle cliches vodloen: de neger, de Aziaat, de nerd, de mooie blonde, de ondeugende brunette, de stoere (maar waarschijnlijk erg lieve) sportieveling en de bad guy die je direct als bad guy herkent. Aan boord van het ruimteschip was trouwens genoeg makeup en scheermesjes. Alles ziet er mooi glad uit. Bovendien krijgen ze van een soort Jaws aanval alleen wat schaafplekjes. En moeten ze eigenlijk wel een beetje lachen om zo'n aanval. Hihihihi......Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:06:
"The 100" is ook wel een aardige serie, over een paar ongerijpte figuren die worden losgelaten van een ruimte-vehikel naar aarde terug, na een radioactieve fall-out van x-duizend jaar (nuclaire WW-III zeg maar.)
Het idee is echter goed, had wat mij betreft wel wat serieuzer en donkerder gedaan mogen worden.
Crossbones vind ik eigenlijk prima wegkijken, zeker voor een zomerserie
The 100 heb ik een poging gegeven maar na een aflevering of 5 vond ik het wel best
[ Voor 97% gewijzigd door Donstil op 03-06-2014 17:07 ]
I want moarrrr! Zaten weer mooie stukken tussen in de laatste aflevering, voornamelijk de rekenmethode waarbij DtF gebruikt wordt
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ik heb ook heel erg genoten van deze serie. Die rekenmethode was echt hilarisch.Joarie schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:03:
De 8 afleveringen van Silicon Valley dit seizoen zijn eigenlijk net even te mager
I want moarrrr! Zaten weer mooie stukken tussen in de laatste aflevering, voornamelijk de rekenmethode waarbij DtF gebruikt wordt
Ze mogen het volgend seizoen wel een stuk langer maken. 8 is inderdaad veel te weinig.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik wel weer genoten van het sfeertje.
Leuk sfeertje inderdaad, na 2 minuten gekeken te hebben had ik eerst deze pagina even gelezen en het was mij eigenlijk alweer vrij snel duidelijkCoenen schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 07:16:
Gister Longmire gekeken. Ik moest weer even inkomen. Waar waren we vorig seizoen ook al weer gebleven?
Ik wel weer genoten van het sfeertje.
Overigens de eerste aflevering van Power ook uitgekeken, hier ga ik de tweede aflevering zeker ook nog even van kijken
Zag ik daar nou Jason Segel in Dominion op 0:49?Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:16:
De trailers van Syfy's Dominion (met Tony Head) en Ascension zijn nu te zien via http://variety.com/2014/t...ion-ascension-1201182979/
Ik ben erg blij dat de makers blijkbaar geluisterd hebben naar het publiek en de cosplayers zelf en die zwaar geeditte drama achterwegen laten nu
Het lijk er wel op dat we nu elke aflevering een cameo van een beroemd persoon gaan krijgen
[ Voor 35% gewijzigd door Spike_wolf op 04-06-2014 14:53 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik kan niet wachten op de nieuwe Orange is the New Black! 6 juni is het zo ver!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Nope, ze hebben hun kans verspeeld in 2013Spike_wolf schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:52:
Zijn er nog meer mensen die de nieuwe afleveringen van Heroes of Cosplay kijken? ...
Ook gewoon lekker alle afleveringen gelijk. Heerlijklanerios schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:58:
Heroes of Cosplay? klinkt als iets voor mij!
Ik kan niet wachten op de nieuwe Orange is the New Black! 6 juni is het zo ver!
Ja is dat goed? Hij download het hier netjes maar nog geen moed verzameld te gaan beginnen.Phyxion schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:38:
Penny Dreadful is renewed voor een tweede seizoen (geen verrassing).
Jep, vermaak mij er prima meeDonstil schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:28:
[...]
Ja is dat goed? Hij download het hier netjes maar nog geen moed verzameld te gaan beginnen.
Donstil schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:43:
Misschien toch maar eens aan beginnen, ik vind alleen Eva Green een irritante actrice. Dat is eigenlijk ook de reden dat ik er nog niet aan begonnen ben.

Op zich is het een prima serie, waar elke aflevering wel wat leuks gebeurt. Maar het verhaal an sich is mij nog een beetje wazig, zou leuk zijn als ze daar iets meer opheldering over geven.Phyxion schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:59:
[...]
Jep, vermaak mij er prima meeGoede cast ook.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Niet goed?
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 05-06-2014 23:10 ]
Er is al volgens mij toch al behoorlijk wat duidelijk hoor (er wordt in ieder geval genoeg gehint over de characters, of het zo blijkt moeten we nog zien).Woy schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:47:
[...]
Op zich is het een prima serie, waar elke aflevering wel wat leuks gebeurt. Maar het verhaal an sich is mij nog een beetje wazig, zou leuk zijn als ze daar iets meer opheldering over geven.
[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 05-06-2014 23:30 ]
Mja, maar vooral de voorgeschiedenis met Mina, Vanessa en Sir Malcolm zou nog wel wat meer duidelijk over mogen worden.Phyxion schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:29:
[...]
Er is al volgens mij toch al behoorlijk wat duidelijk hoor (er wordt in ieder geval genoeg gehint over de characters, of het zo blijkt moeten we nog zien).
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Iemand ooit Rectify gezien? Ziet er wel interessant uit:
Seizoen 2 begint binnenkort.
Nog wat nieuwe interessante series (aangezien de SP al een tijd niet meer geupdate is).
The Strain (FX):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PK1NDfEnpOM]
The Knick (Cinemax):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JwbQej5qku4]
Outlander (STARZ):
Extant (CBS, ziet er niet heel super uit):
Ja, ik heb het geprobeerd, maar wat speelt dat zich traag af. Heb het na 2 afleveringen voor gezien gehouden, verder er doorheen worstelen had ik geen zin in.Phyxion schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:05:
Iemand ooit Rectify gezien? Ziet er wel interessant uit:
Eerste aflevering heb ik binnen, van het weekend maar eens een keer kijken.Coenen schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 07:27:
Heeft iemand al iets gezien van Rogue?
Sorry, maar die serie kan ik niet vinden. Welke serie bedoel je precies?Phyxion schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:17:
Even de eerste 20 minuten van 'Black' Power gezien, viel me nog niet eens heel erg tegen eigenlijk. Ik ga de rest nog even checken in ieder geval
Your Friendly Neighborhood Moderator
Klopt, leuk sfeertje wel. Even de tweede aflevering afwachten voor meerSlaapje schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 21:35:
Hij bedoelt power. Best een prima serie inderdaad, de eerste 10 minuten konden mij niet boeien, maar daarna bleef het toch wel hangen.
Verwijderd
Zonde, het steekt toch iets anders in elkaar dan je run of the mill politieserie..mowa schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:11:
Gang Related heb ik na 10 minuten afgezet, dit soort cliche stereotypen heb ik al wel vaak genoeg gezien....
Verwijderd
Verder is Longmire weer begonnen!

Grace gaat wel weer undercoverCoenen schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 22:38:
Net de eerste aflevering van Rogue van seizoen 2 gezien. Het ging op een andere manier verder dan ik verwacht had. Eerst had ik nog zoiets van: heb ik wel de goede serie te pakken? Allemaal onbekende gezichten. Grace is geen undercover meer, maar is nu een handler geworden. Verder heeft ze nog wel wat relatie problemen. Ik denk dat het wel weer leuk gaat worden.
Verwijderd
http://pagesix.com/2014/0...7470.971770072.1402155418
YouTube: Tracy Morgan Bus Crash Critically Injured | Comedian Tracy Morgan Multi-Car Crash VIDEO
Hoop dat hij het overleefd, toestand is kritiek.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2014 18:32 ]
Ze zonden ook Hunted uit en dat is volgens mij weer niet zoveel.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 22:29:
The Knick met Clive Owen wat zou dat worden? Cinemax is met bijvoorbeeld Banshee toch wel een interessant station.
Rogue had ik nog niet gezien, toch maar eens proberen

The Leftovers, met Liv Tyler
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mN3aHP3lMl0]
En het 2e seizoen voor het freaky Hemlock Grove, die nog niet in de ts staat:
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Nou, het gaat van naar tot ergerVerwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 18:30:
Tracy Morgan zwaar gewond:
http://pagesix.com/2014/0...7470.971770072.1402155418
YouTube: Tracy Morgan Bus Crash Critically Injured | Comedian Tracy Morgan Multi-Car Crash VIDEO
Hoop dat hij het overleefd, toestand is kritiek.
Rick Mayall is onverwachts overleden
http://nos.nl/artikel/658...-mayall-56-overleden.html
YouTube: BOTTOM - Rik Mayall ( Richie ) Funniest Moments
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2014 17:51 ]
"When you grow up your heart dies"
Ik heb de tweede aflevering nog niet gekeken (nog wat een queue liggen wegens Orange Is the New Black) maar de eerste aflevering was inderdaad erg vermakelijksjaool schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 00:42:
Net beide afleveringen van Halt and catch fire gekeken. De serie is erg leuk en goed geacteerd. Zeker als je de opkomst van personal computers hebt meegemaakt. Ook leuk zijn de referenties aan bestaande bedrijven en personen. Het verhaal is onverwacht spannend. Als je computers en alles er omheen interessant vindt dan is deze serie een echte aanrader.
Verwijderd
* schumi2004 Power en Outlander doet checken.
Verwijderd
Voor de rest is het boring en niet accuraat.
Het zat wel bijzonder slecht in elkaar. Het uitgangspunt is interessant, maar de uitwerking belabberd. Er moet echt geïnvesteerd worden in de kwaliteit, wil het een fatsoenlijke serie worden.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:21:
Ik hoop dat 'The After' vervolg krijgt. Nu is er alleen een pilot te zien via Amazon. Het deed mij denken aan wellicht een spin-off en voorgebeurtenissen van "Revoloution" met de power-outage en rare dingen. Beetje Stephan King achtig ook. Maar uiteindelijk .. verklap ik niet teveel.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dat het niet accuraat is maakt niet uit want het is pure fictie. Sommige gebeurtenissen lijken enigszins gebaseerd te zijn op ware feiten. Ik vind dat het juist leuk maken. Beetje Apple, IBM, Compaq etc. en het feit dat ze in een garage bezig waren. Ik vindt het allerminst boring.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:44:
Het enige leuke aan Hell Catch & Fire is het zien van ouwe meuk (computers, automobielen, stereoapparatuur) en de muziek.
Voor de rest is het boring en niet accuraat.
"When you grow up your heart dies"
Dat zit wel Schnorr.
Bestaat deze serie nog? Ik dacht dat deze gruwelijk geflopt was.Stukfruit schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 01:13:
Falling Skies is inmiddels ook onofficieel begonnen. Nog niet op tv, maar al wel verkrijgbaar.
Heb nog wel het eerste seizoen gekeken, maar vond het uiteindelijk toch helemaal niks
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Dat zit wel Schnorr.
Crossbones wat leunt op een beperkt aantal sterke acteurs vind ik na 2 afl nog steeds erg goed, hoewel Rogue S02E01 overall wellicht wat betere acteerprestaties laat zien.
Halt and Catch Fire vind ik na 3 afl ook nog erg goed. Zeuren over wat er wel en niet van klopt kan je over elke serie wel doen, moet je dan gewoon niet kijken. Is overigens ook nog eens sterk geacteerd.
Suits, met nu alweer S04, kan bij mij sowieso niet meer stuk.
Nieuwe seizoenen van Rizzoli and Isles en Perception zijn hier binnengekomen maar kijk ik niet (meer) naar.
Verwijderd
De enige reden dat deze serie bij mij op de radar is gekomen is Anthony Head, en hij is zeg maar geen lichtgewicht qua acteren- is de rest zo slecht dan?mowa schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:26:
E1 van Dominion gezien IMDB: Dominion (TV Series 2014– ) ,gebasseerd op Legion. Heel aardig gegeven voor een serie maar vanwege de matige acteerprestaties weet ik niet of ik deze blijf volgen. Ik wacht het na deze nog een aflevering af....
Dit topic is gesloten.