Uploaden met FTP extreem traag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 13:44
Ik probeer mijn wordpress theme te updaten en moet een map overschrijven met mijn nieuwe versie.

Als ik verbinding maak met FTPZilla of FiteFTP (Firefox), dan kan ik inloggen, ik zie mijn mapstructuur en kan door doorheen browsen.

Als ik mijn lokale map selecteer en naar mijn hosting wil uploaden, dan gaat dit extreem traag, minder dan 0.5kb/sec!!

Wat ik begrijp is het gewoon simpel verbinding maken, waarom gaat het dan zo traag?

Firewall uitschakelen helpt ook niet.

Mijn verbinding is glasvezel 50/75Mbit/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10 14:40
hoeveel bestanden zijn het? Bij het uploaden van ruim 3000 bestanden kan dat via het FTP protol best lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Killion schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:30:
hoeveel bestanden zijn het? Bij het uploaden van ruim 3000 bestanden kan dat via het FTP protol best lang duren.
Zo'n 2500 bestanden.

Hij verliest ook steeds de verbinding. ><

En overdracht lijkt steeds te mislukken (time-out).

[ Voor 8% gewijzigd door honey op 12-04-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Waarschijnlijk crappy FTP server. Kan je geen SCP of SFTP gebruiken? Is een stuk stabieler.
Of met SSH toegang gewoon de boel wgetten en unzippen... of gebruik een of andere file management webinterface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-10 20:44
Sowieso is FTP vrij hatelijk met veel kleine bestanden. Dat schiet gewoon niet op.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
johnkeates schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:51:
Waarschijnlijk crappy FTP server. Kan je geen SCP of SFTP gebruiken? Is een stuk stabieler.
Of met SSH toegang gewoon de boel wgetten en unzippen... of gebruik een of andere file management webinterface.
Ehm, helemaal begrijpen doe ik je niet.

Als FTP Clients heb ik FTPZilla en FiteFTP gebruikt. Beiden lukken niet.

Ik zit bij xel.nl voor mijn hosting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:20

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Probeer eens als test een groter bestand te uploaden. 50-100MB is meer dan genoeg. Zijn de overdrachtsnelheden dan wel prima? Dan ligt het niet aan xen.nl, maar aan de manier waarop FTP werkt. Zoals hierboven al eerder gezegd is, is FTP niet zozeer 'geschikt' voor veel kleine bestanden.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Sjaak_Afhaak schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 15:03:
Probeer eens als test een groter bestand te uploaden. 50-100MB is meer dan genoeg. Zijn de overdrachtsnelheden dan wel prima? Dan ligt het niet aan xen.nl, maar aan de manier waarop FTP werkt. Zoals hierboven al eerder gezegd is, is FTP niet zozeer 'geschikt' voor veel kleine bestanden.
Net een bestand van 60mb geupload, dat gaat vlot met 5,6Mib/sec.

Dat andere wil nog steeds niet. Heb alles in een .rar file gestopt en geupload, dat gaat ook vlot. Helaas kan ik het niet uitpakken daar ><

Zijn er andere oplossingen om dit te uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7Grendel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-09 21:22
Gebruik geen .rar. RAR is een gesloten bestandsformaat dus er is een grote kans dat de server dat niet ondersteunt. Probeer er eens een .zip of .tar.gz van te maken, dit kunnen alle servers in principe openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 08:45
.tar.gz'en en op de server uitpakken is inderdaad de manier.
Pagina: 1