Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

• stijn1996
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-12-2022
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop en weet niet goed welke ik moet kiezen. Het zal mijn eerste laptop zijn wat ik veel ga gebruiken.

De laptop schaf ik aan voor mijn opleiding Game development. De programma's die ik ga gebruiken zijn:
unity pro, adobe creative suite 5.5, microsoft visual studio 2012 en abelton.

Mijn budget is rond de 1000 euro. Ik ga hem elke dag mee naar school moeten nemen en het liefst 15,6 inch zijn. voor de rest zijn dit de specs die ik graag wil hebben:
Een goed toetsenboard
1920x1080 (Full HD 1080p)
6-8 gb
Een SSD
I5 of I7
en een grafische kaart waar ik een beetje op kan gamen.

De laptop waar ik nu interesse in heb is de Asus N550JV-CN270H en dan wou ik er nog een ssd in stoppen. Deze keuze komt vooral, omdat de asus in de vorige BBG stond en hij heel populair is en gewoon goede specs heeft.

Aangezien de aankoop mij wel veel geld gaat kosten wil ik wel zeker zijn van de aankoop en dat hoop ik hier te krijgen.
Alvast heel erg bedankt voor je tijd.

Groeten,
Stijn

[ Voor 34% gewijzigd door stijn1996 op 12-04-2014 16:58 ]

Verwijderd

Welkom op GoT. Er wordt hier eigen inzet verwacht. Lees eerst het beleid voor de aankoop van een laptop eens door: LAA beleid en ga dan met behulp van de filters in de Pricewatch http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/ laptops selecteren en verder bekijken.

• stijn1996
is het zo beter?

Verwijderd

De genoemde laptop voldoet volgens mij aan jouw genoemde criteria, hoewel 'een grafische kaart waar ik een beetje op kan gamen' weinig specifiek is. Welke games, op welke resolutie?

• stijn1996
Hey Faber,
De spellen die ik speel zijn csgo, dota 2, mount and blade warband en soms minecraft. De resolutie heb ik toch wel het liefst 1920 bij 1080 en dan de rest op medium of desnoods low vind ik prima.

Groeten,
Stijn