nope
tof....
ik heb ook de globalwin fkp32 besteld. nog niet binnen, maar dit schijnt een van de betere koelers te zijn.
ik heb ook de globalwin fkp32 besteld. nog niet binnen, maar dit schijnt een van de betere koelers te zijn.
nope
3e en 4e cijfertje is het week nummer. Of te wel, je hebt er een uit week 16
ja, ik zie het: namelijk net via post gekregen. een MEGA grote doos (voor de andere lezers: ongeveer 1 m3 groot
), met een koeler. geweldig man.
zie net op buitenkant koelerdoosje dat er ook koelpasta bij zit. zal er zo wat opsmeren en de boel installeren.
ps: hoe kom je erbij dat Bloody en Jan hetzelfde zijn???? enigste mogelijkheid: e-mailadres.
zie net op buitenkant koelerdoosje dat er ook koelpasta bij zit. zal er zo wat opsmeren en de boel installeren.
ps: hoe kom je erbij dat Bloody en Jan hetzelfde zijn???? enigste mogelijkheid: e-mailadres.
nope
Verwijderd
precies het emailadres 
is nl. een niet echt gebruikelijk mail adres, en de doos is niet zo groot als jij doet voorkomen
is nl. een niet echt gebruikelijk mail adres, en de doos is niet zo groot als jij doet voorkomen
Welke week kan je het beste hebben ? jongere of oudere celly
veel mensen beweren oudere, maar volgens mij maakt het niks uit, tot nu toe haalt volgens mij iedereen 850 mhz. ligt aan koeling hoeveel ie verder nog kan.
net geinstalleerd. ging wat lastig met de koeler. zat er telkens scheef op (tja, wat wil je, met zo'n miniscule processor, en zo'n mega koeler). opgelost door met een paar tangen het spanstripje bij te buigen. ik tik dit nu gewoon op 566.
kan iemand mij de nieuwste versie van WCPUID mailen? (Version 2.7e-B6). op de site van www.h-oda.com geeft ie bij het downloaden een "invalid operation".
alvast bedankt!!
kan iemand mij de nieuwste versie van WCPUID mailen? (Version 2.7e-B6). op de site van www.h-oda.com geeft ie bij het downloaden een "invalid operation".
alvast bedankt!!
nope
Smokey, ik haal dus met geen mogelijkheid de 850 Mhz. 800 Mhz krijg ik al niet stabiel... 
Ik hoop dat m'n Golden Orb (nu nog in het PTT magazijn...
) wonderen doet...
Ik hoop dat m'n Golden Orb (nu nog in het PTT magazijn...
Pagina: 1