Toon posts:

Testcoureur gevraagd!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gloednieuwe team Dutch Proud Racing heeft testrijders nodig. Wij doen mee in het GP3 tournament.
http://www.gp3tournament.f2s.com/
En we willen dit jaar races winnen.
onze website is http://kickme.to/dutchproudracing
Heb je interesse mail Ronaldbeiboer@zonnet.nl Je kunt beginnen met een goeie setup te maken voor Canada.

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 11:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik ken wel iemand die errug (!!) goed kan GP3-en.. zal m ff op de hoogte brengen :)

Verwijderd

Erg tof die GP3 Tournament :)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 15:12

Flexx

This side up

Vraagje...

Wat als ik als Testcoureur beter rij dan de Coureur ???

Verwijderd

rofl :)

dan moet je je folderwijk opzeggen wegens tijdgebrek

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf 1e coureur, en de kans is niet zo groot dat ik mezelf eruit schop, of het moet heel slecht gaan. Daarnaast is er een vaste 2e coureur en nog een testcoureur. en misschien jij dan. Met de 2e coureur heb ik een contract waar in staat dat ik ten alle tijden het contract kan vernietigen. Hij natuurlijk niet! Dus als jij in canada veel sneller blijkt te zijn is er wel een mogelijkheid dat jij hem gaat vervangen. Ik zou zeggen. Doe een poging!!

Verwijderd

Ik wil wel mee doen:)
Ik weet van mezelf dat ik erg goed ben in dat spelletje, want ik heb meerdere malen tijden vergeleken met heel veel mensen en ik was dik de snelste.
Als je jou tijden van wat circuits wil opsturen zet ik die van mij er ook bij en mag je kijken of ik snel genoeg ben.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 22:35

AzzKickah

06-CENSORED

Op zaterdag 09 juni 2001 16:07 schreef Rancor1984 het volgende:
Ik ken wel iemand die errug (!!) goed kan GP3-en.. zal m ff op de hoogte brengen :)
Yo, here I am! ;) Ik mail jullie wel even.

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 11:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Op zondag 10 juni 2001 13:26 schreef AzzKickah het volgende:

[..]

Yo, here I am! ;) Ik mail jullie wel even.
Juist, jouw bedoel ik :P

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb nu 2 testcoureurs erbij, is genoeg

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb weer een coureur nodig, deze keer een 2e coureur, dus echte races en kwalificaties rijden!! het gaat trouwens goed met het team, ik heb net pole position getraind op Zandvoort!!
meld je aan bij ronaldbeiboer@zonnet.nl

Verwijderd

Gaat dat trouwens lekker? Online GP3 spelen? Zo ja.. dan gaak ff mooi een orginele versie halen en een FFB stuur... :D

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 12:19 schreef Raven_ het volgende:
Gaat dat trouwens lekker? Online GP3 spelen? Zo ja.. dan gaak ff mooi een orginele versie halen en een FFB stuur... :D
he he, je kan niet eens online spelen, dat is een groot misverstand over die leagues, we spelen offline, je moet bijv in 1 week moet je dan een goede ronde rijden in de practise mode, volgens de regels van de leage, die moet je dan opsturen naar de leage, en aan de hand daarvan moet je van een startpositie vertrekken in de race.

Maar het is wel een super cool te gek gaaf spel!!!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
nogal, erm....

fraudegevoelig :? >:) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 14:16 schreef marble het volgende:
nogal, erm....

fraudegevoelig :? >:) >:)
dag ut niet, met een speciaal programma kan je alles checken, en illegale ronden worden gediskwalificeerd

Verwijderd

hhm... jammer.. dat wel... :)
Count me out... :D

Verwijderd

Topicstarter
heb nu nog steeds geen 2e coureur :'(, meld je aan!! >:)

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
Op donderdag 05 juli 2001 12:53 schreef F1fan het volgende:

[..]

he he, je kan niet eens online spelen, dat is een groot misverstand over die leagues, we spelen offline, je moet bijv in 1 week moet je dan een goede ronde rijden in de practise mode, volgens de regels van de leage, die moet je dan opsturen naar de leage, en aan de hand daarvan moet je van een startpositie vertrekken in de race.
als je nie on line kan spelen hoe wil je dan tegen mekaar racen???

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 21:05 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

als je nie on line kan spelen hoe wil je dan tegen mekaar racen???
de tijd die je rijd moet je dus opslaan en naar de leage sturen, die maken van alle tijden dus een uitslag van de kwalificatie, dan weet je je starplaats en dat kan je wijzigen in gp3 zodat je van de goede plaats vertrekt, dan ga je gewoon rijden de race, over de afgesproken lengte, en als er komt te staan aan het eind van de race "race over" dan moet je hem opslaan en naar de leage sturen, aan de hand daarvan maken ze de raceuitslag. snap je?

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:45

JJJ

Ja, beetje irritant moeilijk systeem...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 23:04 schreef JJJ het volgende:
Ja, beetje irritant moeilijk systeem...
Valt mee hoor, en het is echt een mega uitdaging en het maakt GP3 veel leuker door in zo'n leage mee te doen

Verwijderd

Topicstarter
up, nog steeds geen coureur

Verwijderd

Ik kan het ook wel redelijk goed, heb het alleen al een paar weken niet gedaan omdat hij het op mn nieuwe systeem niet deed, maar ik zal het nu wel FF opnieuw proberen

Verwijderd

Hij doet het nog steeds niet :(
Pagina: 1