Toon posts:

asus k8v deluxe aan te raden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
Ik heb nog een systeem met defect moederbord. Nu had ik op Internet dit mobo gezien de k8v deluxe heeft iemand ervaring met dit mobo
Groet tom

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:18

Thomg

Aww yiss

Niet echt aan te raden, erg oude socket.
Moederbord zelf is prima.

Verwijderd

Topicstarter
Thomg schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:52:
Niet echt aan te raden, erg oude socket.
Moederbord zelf is prima.
Het is voor een oud systeempje
Met win xp

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dat is socket 754, vertel er even bij dan wat je nog meer hebt liggen aan onderdelen?
VIA chipsets waren niet geweldig indertijd, de beste keus toen was een nForce chipset dus als je zo 1 kunt vinden tweedehands dan is dat beter dan de genoemde Asus.

edit: Er staan een leuk 939 nForce mobo incl CPU in V&A als je het lekker retro wilt houden ;)

[ Voor 16% gewijzigd door wagenveld op 13-04-2014 00:49 ]

• riecardow93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-01 16:19
Heb je zelf wel het een en ander opgezocht? Volgens mij niet.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:18

Thomg

Aww yiss

Snap het punt niet echt, die moederbord zit zo'n beetje in de overgangsfase tussen "verouderd" en "retro", kan me niet voorstellen dat je voor hetzelfde bedrag een beter setje kan krijgen ( of ouder ).

Verwijderd

Topicstarter
Thomg schreef op zondag 13 april 2014 @ 01:59:
Snap het punt niet echt, die moederbord zit zo'n beetje in de overgangsfase tussen "verouderd" en "retro", kan me niet voorstellen dat je voor hetzelfde bedrag een beter setje kan krijgen ( of ouder ).
het is ook voor een oude computer waarvan het mobo stuk is.

Verwijderd

Topicstarter
wagenveld schreef op zondag 13 april 2014 @ 00:46:
Dat is socket 754, vertel er even bij dan wat je nog meer hebt liggen aan onderdelen?
VIA chipsets waren niet geweldig indertijd, de beste keus toen was een nForce chipset dus als je zo 1 kunt vinden tweedehands dan is dat beter dan de genoemde Asus.

edit: Er staan een leuk 939 nForce mobo incl CPU in V&A als je het lekker retro wilt houden ;)
er zit nog een amd 64 3000+ processor bij 1 gb crucial geheugen en een 250 gb en 235 watt voeding
Pagina: 1