Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Team toont zonnevliegtuig Solar Impulse 2 dat wereldreis[..]

Pagina: 1
Acties:

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:39
nieuws: Team toont zonnevliegtuig Solar Impulse 2 dat wereldreis moet maken
's Nachts maakt de Solar Impulse 2 gebruik van een lithium-accu met een vermogen van 164kWh,
Ik wist niet of ik het maar moest negeren of niet, maar een kWh is geen eenheid van vermogen. In plaats daarvan zou capaciteit beter zijn.

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:09
Je bent er snel bij! Is gefikst, dank :)

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 14:38
De energiedichtheid van de motoren bedraagt volgens het team 260 kilowattuur per kilogram
Motoren hebben geen energiedichtheid, accu's wel.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:56
Uit hetzelfde artikel:
De energiedichtheid van de motoren bedraagt volgens het team 260 kilowattuur per kilogram.
Energiedichtheid van de motoren? Is dat niet de energiedichtheid van de accu's? En zitten jullie er niet een factor 1000 naast?

In het artikel van wired wat jullie noemen staat dit:
The new motors, coupled with a more efficient electrical system and batteries with an energy density of 260 watt-hours per kilogram will allow Solar Impulse 2 to fly continuously for five days and nights at a maximum speed of 77 knots and a flight ceiling of 27,000 feet.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Ossebol
Whoeps, scherp. Is gefikst.

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 13:49
Uit hetzelfde artikel:
Die leveren ieder ruim 17pk, maar zouden het bij cruisesnelheid bij 15pk houden.
Cruisesnelheid lijkt mij onnodig Engels. In het Nederlands is hier een prima woord voor: kruissnelheid.

[ Voor 0% gewijzigd door Pavla op 12-04-2014 08:27 . Reden: s teveel ]

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

• Ossebol
Mee eens. Done.

Pagina: 1