Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goede avond , ik heb een asus r700vm en ben ai recovery aan het draaien en ben bij cd 2 van de 6 maar ik kom er achter dat ik de 6e cd kwijt ben. ik kan de recovery niet onderbreken en ik weet het niet meer. kan ik de laptop aanknop gewoon ingedrukt houden en via f9 de revovery partie van de hdd opstarten of is min hdd al helemaal leeg??

ben nu bij 26% en daar is die al een tijdje

het spijt me dat ik dit in de verkeerde rubiek heb staan maar wist anders niet waar ik het moet plaatsen

met vele dank alvast

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:57
Als je al begonnen bent met herstellen, is de kans groot dat je vorige installatie niet meer werkt. Je bent die al aan het overschrijven geweest. Je kunt de recovery niet voltooien, dus waarom zou je hem niet onderbreken en het gewoon proberen. In het ergste geval moet je een clean install doen. Tenminste, als je je data netjes ergens hebt gebackuped. Je kunt met een willekeurige installatiedisk van de juiste Windows versie gewoon installeren met de code op de sticker. Daarna de juiste drivers in de juiste volgorde van de Asus site installeren en je bent binnen een paar uurtjes weer helemaal klaar.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dankje voor je snelle reactie ik ga het zo proberen heb een win 7 disk dat wel
en een backup is ook gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zet de laptop eens aan en druk dan herhaaldelijk op F9. Als de recovery paritie er is kan het op deze manier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
recovery partie deed het niet win 7 cd er in gedaan hijs nu aan het instaleren mijn volgende vraag:
kan ik veilig mijn pc gebruiken als ik geen updates instaleer maar wel norton of een andere goede anti virus gebruik , mijn vader heeft nogal veel problemen gehad met windows updates en bluescreens in het verleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gewoon updates installeren. Voor iedere laptop die er problemen mee heeft zijn er 100.000 waarbij het goed gaat. Ook met goede AV zijn updates belangrijk. Als je vader er problemen mee heeft word er mogelijk een verkeerde driver geinstalleerd. Dit is geen reden voor jou om het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dankje geweldig alle hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt ben nu updates aan het draaien maar zou mn taal kunnen wijzigen naar nederlands?
Pagina: 1