Toon posts:

Heb ik voldoende voeding voor een nieuwe videokaart.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om een nieuwe videokaart aan te gaan schaffen omdat ik toch wel een beetje wil gaan gamen op mijn mijn pc. De vraag is alleen heb ik voldoende voeding hiervoor?

Mijn pc betreft een http://www.paradigit.nl/p...440/80014013/details.aspx
En de videokaart die ik op het oog heb betreft een Sapphire r9 270x oc dual boost of misschien wel de iets krachtigere 280 als mijn budget het toe laat.

Bij voorbaat al dank

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:49
Kun je even aangeven welke 460w voeding je hebt?

Op die site staat alleen maar "460w" waar we weinig mee kunnen

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Post eens welke voeding het precies is. Dit zegt niets.

Waarschijnlijk zal er niet iets geweldigs in zitten. Bij de meeste standaard kasten wordt er bespaard op de voeding.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik zien wat voor voeding ik heb?

Verwijderd

Topicstarter
Het liefst een manier zonder de kast zelf open te maken

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-02 17:52

xAn52

Whatever...

zo te zien een FSP460-60HCN (filmpje.
http://www.fsp-europe.com...su/fsp460-60hcn_black.pdf

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:12

Thomg

Aww yiss

Eh, ik zou niet iets zwaarders nemen dan een 270/750Ti.

[ Voor 3% gewijzigd door Thomg op 11-04-2014 20:43 ]

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:17

MrDrako

nep ict'er

Tja een heel systeem met de 280 trekt ongeveer 380 watt, dus 460 zou voldoende moeten zijn.
Ik weet echter niet wat de kwaliteit van FSP voedingen van nu zijn. Het is echter een budget merk.
Zitten er uberhaupt voldoende stekkers op?

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:21

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik heb op van die FSP voedingen van 350w een heel systeem overclocked gedraaid icm een hd4890, ook waren ze enorm zwaar qua gewicht, en ik beschouwde ze toch wel als kwaliteitsvoedingen.. Dan moet ie geen probleem geven, ik verwacht wel indd maar een pci-E connector, maar dan heb je 2x molex-pci-E adapters voor.. manual geeft een 6p en een 6+2p adapter dus ik voorzie geen problemen, mooi voor de dikste vga gaan ;)

[ Voor 14% gewijzigd door SAiN ONeZ op 11-04-2014 21:36 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:05
FSP is niet echt een budgetmerk geloof ik, alleen ze brengen geen losse voedingen voor comsumenten uit: Ze worden gerebrand onder een ander merk, of verkocht aan OEM's.

Maar zo te zien ga je het wel redden: De 280x heeft een TDP van 250W, dan houd je nog 150W over voor de rest van je systeem. Daar kan de processor nog 84W van wegsnoepen, en dan houd je denk ik genoeg over voor de rest van je systeem.

Ik weet het alleen niet zo zeker, omdat er 'maar' 17A op 1 12V rail kan. Dat is minder dan 250W, dus als de grafische kaart daar in zn eentje op komt gaat die dat voll gestressed misschien niet redden.

The-Mask is hier echter de ultieme aangewezen persoon voor, hij geeft ook vaak antwoord in het voedingen BBG topic. Ik vermoed dat hij dit topic ook nog wel gaat zien.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-02 11:57

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Vraag over component (voeding) ipv video-gerelateerd, en dan ook aanschaf ipv technischie discussie of probleem. Move VB -> CAA.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1