Toon posts:

Playstation en N64 controllers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een schema en programmatje om de controllers van een playstation en N64 op je PC te laten draaien ik weet dat het kan maar kan het niet meer vinden

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28
geen schema, maar die voor de psx (dual shock) kost maar 50 piek, en werkt fantastisch!, geen gekloot met software of iets dergelijks, nee gewoon je "psx to usb adapter" :) in je usb poort en je controller op je "psx to usb adapter" emn windows herkent hem standaard als een 4assen, 16knoppen joystick :9 De 4 assen zijn natuurlijk je 2 knuppeltjes op je dualshock, en zijn daadwerklijk ook analoog. Het enige nadeel is dat die niet vibration ondersteunt, maar voor de rest toppie dingetje.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op zaterdag 09 juni 2001 16:26 schreef psygho het volgende:
geen schema, maar die voor de psx (dual shock) kost maar 50 piek, en werkt fantastisch!, geen gekloot met software of iets dergelijks, nee gewoon je "psx to usb adapter" :) in je usb poort en je controller op je "psx to usb adapter" emn windows herkent hem standaard als een 4assen, 16knoppen joystick :9 De 4 assen zijn natuurlijk je 2 knuppeltjes op je dualshock, en zijn daadwerklijk ook analoog. Het enige nadeel is dat die niet vibration ondersteunt, maar voor de rest toppie dingetje.
Cool!!!, waar kan ik die halen, wist niet dat ze bestonden

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28
voorheen kon dat bij funprice, maar nu heeft die ze niet meer, nu kun je zij bij www.psx1.com nog bestellen als goed is, zaakje zit in purmerend, mocht die link niet werken..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
heb ze gemaild of ze me wat info over wou geven want ik zie ze niet staan op hun site..