Toon posts:

Kan iemand petitie starten voor het downloaden thuisgebruik

Pagina: 1
Acties:
  • 625 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
we hebben allemaal gehad dat het downloaden uit ren illegale strafbaar is. Ik ben zelf voor het illegale downloaden voor thuisgebruik. Ik denk dat ook meerdere mensen met mij eens zijn. Kan iemand geen petitie starten zodat we dat naar den haag of het europees hof toesturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin er zelf eens mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Petitie? We hebben een referendum gehad over de EU-grondwet. Dat is genegeerd. Je denkt toch niet dat iemand zich iets aantrekt van de wil van het volk van een klein landje in een uithoek van de EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:38

TommieW

Numa numa.

Waarom zou je zelf niet een petitie starten?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:00
Je kan zelf een petitie starten als je het zo belangrijk vind?

Overigens vind ik het wel een aparte stelling: "Ik ben zelf voor het illegale downloaden voor thuisgebruik."

Ik ben ook voor het promoten van zwart werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:20:
we hebben allemaal gehad dat het downloaden uit ren illegale strafbaar is. Ik ben zelf voor het illegale downloaden voor thuisgebruik. Ik denk dat ook meerdere mensen met mij eens zijn. Kan iemand geen petitie starten zodat we dat naar den haag of het europees hof toesturen
Doe dan direct eentje dat DarklordLelouch zijn geld moet verdelen onder alle Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet alsof iemand zicht wat van een petitie aantrekt. Wij zijn nooit bij het maken van deze ( belachelijke) wet betrokken. De EU boeit het helemaal niets wat wij denken, en onze overheid loopt daar achter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En kan je je mening dan ook nog onderbouwen 'waarom' jij er voor bent?
(goed, de reden waarom het illegaal is, is ook gewoon dom, maar een one-liner als 'ik ben het oneens' zet ook geen zoden aan de dijk).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waarom begin je er zelf niet een, maar leun je achterover tot een ander het doet?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

wildhagen schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:27:
Waarom begin je er zelf niet een, maar leun je achterover tot een ander het doet?
Omdat hij er geen kan downloaden >:)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 12:56

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik durf te wedden dat een petitie echt geen kans meer heeft tegen de EU. Zelf een Nederlandse rechter of advocaat zou er niks meer tegen kunnen doen....

Ik vraag me af of je dit artikel al eens gelezen hebt:
reviews: Wat betekent het downloadverbod?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:32
Misschien wordt het eens tijd dat we accepteren dat een we een vergoeding betalen voor een product of dienst die je afneemt. Ik kan het niet heel normaal vinden dat je zomaar zonder dat je een cent betaalt de nieuwste cd's en films kunt downloaden.
Uiteraard moet de industrie meebewegen maar er zijn nu al goede alternatieven zoals Spotify en Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het graag zelf doen maar mijn Nederlands en grammatica is niet goed genoeg |:( .

Voor de mensen die willen dat ik per direct moet betalen voor wat misschien niet eens leuk vind.
Ik download bijna alles illegaal voordat ik het product aanschaf.
Ik wil niet met een games, muziek, software vast zitten dat niet leuk vind.

Ik heb een heleboel spellen gedownload voordat het aanschaf en met programma's, muziek.
Ik geef veel geld uit games zelfs deze maand heb ik Elder scrolls online en Wildstar gekocht
En mijn anti virus 3 jaar verlengt.

Zelfs mijn Windows 8 pro heb ik aangeschaft binnenkort en zet ik 8.1 erop illegaal.
Om te zien of Microsoft de benodigde aanpassingen aan de interface is doorgevoerd vanuit daar zal ik in de toekomst Windows 8.1 of 2 aanschaffen.
Anime bepaalde series vind je niet Nederland dus kijk het via websites of Ik download het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 12:56

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:00:
[...]

Ik zou het graag zelf doen maar mijn Nederlands en grammatica is niet goed genoeg |:( .
Heb je geen Word spellingscontrole of iemand in je huis die het kan doorlezen? :?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 14:03

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:00:
[...]
Zelfs mijn Windows 8 pro heb ik aangeschaft binnenkort en zet ik 8.1 erop illegaal.
Om te zien of Microsoft de benodigde aanpassingen aan de interface is doorgevoerd vanuit daar zal ik in de toekomst Windows 8.1 of 2 aanschaffen.
Anime bepaalde series vind je niet Nederland dus kijk het via websites of Ik download het.
8)7 Het is een gratis update... 8)7

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mij ontgaat idd ook ten enenmale waarom je een gratis legaal te verkrijgen update illegaal zou willlen gaan downloaden. Volgens mij snap je het dan nog niet helemaal ofzo ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 12:54
Ik gooi deze preventief dicht voor de ASP mods. Van dit topic kan weinig goeds komen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.