Ik ben zo dom geweest om na BC3 mijn e-mail adres verkeerd in te typen.
Alles in mijn profile was weer verouderd dus ik dacht in een feestelijke bui
laat ik mijn gegevens eens updaten. En ook mijn email adres. Alles gedaan --> submit.
Ik mijn e-mail checken. Geen mail. Vreemd dacht ik en ik ging voor de zekerheid mijn nieuwe profile maar eens checken.
Wat bleek: Fout m'n email adres ingetyped
Stom stom stom
Ik dacht laat ik dan maar eens kijken naar een mail adres van got waar ik zonder een nieuw account aan te hoeven maken een vraag kon stellen of mijn account gefixed kon worden.
En zie daar: bij het verkeerd invullen van je pass krijg je een foutmelding met daarbij een e-mail adres: gathering@tweakers.net.
Mooi dacht ik. Die maar proberen dan.
Vervolgens krijg ik een mail terug van Postfix:

Nou ik netjes een mailtje gestuurd naar postmaster@tweakers.net.
En ja hoor even later krijg ik weer een mailtje terug. Unknow User.

En zo heb ik nog maar een weekje gewacht of ik eventueel alsnog een reply kreeg alvorens mij nu weer opnieuw aan te melden om deze message te posten.
Mijn vraag is nu om even naar dat mail adres (gathering@tweakers.net) te kijken.
En voor mijzelf: Kan mijn account nog gefixt worden of is het voorgoed getrashed ?
Mijn oude acount: id=3620
Als het kan zet hem dan op mazza@maztrix.yi.org
Maarten (MAZZA, _mazzie_ whatever
)
Alles in mijn profile was weer verouderd dus ik dacht in een feestelijke bui
Ik mijn e-mail checken. Geen mail. Vreemd dacht ik en ik ging voor de zekerheid mijn nieuwe profile maar eens checken.
Wat bleek: Fout m'n email adres ingetyped
Stom stom stom
Ik dacht laat ik dan maar eens kijken naar een mail adres van got waar ik zonder een nieuw account aan te hoeven maken een vraag kon stellen of mijn account gefixed kon worden.
En zie daar: bij het verkeerd invullen van je pass krijg je een foutmelding met daarbij een e-mail adres: gathering@tweakers.net.
Mooi dacht ik. Die maar proberen dan.
Vervolgens krijg ik een mail terug van Postfix:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| For further assistance, please send mail to <postmaster> If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the message returned below. The Postfix program <gathering@tweakers.net>: unknown user: "gathering" Reporting-MTA: dns; artemis.webmagix.net Arrival-Date: Sun, 3 Jun 2001 21:55:19 +0200 (CEST) Final-Recipient: rfc822; gathering@tweakers.net Action: failed Status: 5.0.0 Diagnostic-Code: X-Postfix; unknown user: "gathering" |
Nou ik netjes een mailtje gestuurd naar postmaster@tweakers.net.
En ja hoor even later krijg ik weer een mailtje terug. Unknow User.
En zo heb ik nog maar een weekje gewacht of ik eventueel alsnog een reply kreeg alvorens mij nu weer opnieuw aan te melden om deze message te posten.
Mijn vraag is nu om even naar dat mail adres (gathering@tweakers.net) te kijken.
En voor mijzelf: Kan mijn account nog gefixt worden of is het voorgoed getrashed ?
Mijn oude acount: id=3620
Als het kan zet hem dan op mazza@maztrix.yi.org
Maarten (MAZZA, _mazzie_ whatever