Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Inzamelingscampagne voor horloge met atoomklok van start geg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de keuze kickstarter te hernoemen naar "Inzamelingscampagne" vreemd.

Toen eerdere kickstarter projecten via T.net onder de aandacht werden gebracht, werd in de titel aangegeven dat het een kickstarter project betrof.

Toen ik het voor het eerst las, dacht ik aan een collecte oid, niet gelijk aan kickstarter.

Noem het beestje bij z'n naam zou ik zeggen.

• W-a-n-d-t
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-11-2024
Iets anders: laatste alinea, eerste zin:
Het lijkt niet om het allereerste zakhorloge met geïntegreerde chip-scale atomic clock te gaan.
Zo te zien is het Kickstarter-horloge, in tegenstelling tot dat van Hoptroff, geen zak-, maar een polshorloge.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Maar het *is* een inzamelingsactie dus we noemen het beestje juist bij zijn naam. Het verschilt niet van een IndieGoGo-campagne of een van de tientallen alternatieven. Als we 'RocketHub-actie' in de titel zouden gebruiken, zou niemand weten waar we het over hebben. We kunnen Kickstarter bij naam noemen omdat dit het meest bekende platform is, en dat zullen we ook heus wel blijven doen, maar ik vind niet dat de site nu ineens exclusiviteit zou moeten krijgen en behoud me daarom het recht voor ervan af te wijken.

@W-a-n-d-t: fixed.