Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-11 16:56

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Hi,

Tijdje geleden al overgeschakeld van een Lumia 800 naar een Lumia 925. Normaliter gebruik ik alleen WiFi, en die staat tijdens het laden aan.

Wat ik vanaf begin af aan "vermoedde" is dat de controle van de store op app-updates minder soepel verloopt. Ik kreeg zelden notificaties, terwijl ik die bij 7.5 voor mijn gevoel vaker kreeg.

Onlangs kreeg ik van een app opeens de melding, bezoek de store want er is een update. Nieuwsgierig gemaakt ben ik een aantal van mijn apps na gaan lopen en bij het handmatig opzoeken van de app in de store werd er opeens een "bijwerk"-knop getoond. Er bleken 9 apps die na handmatig opzoeken een update nodig hadden.

Vannacht heb ik per ongeluk mijn 4G aan laten staan. Vanochtend gekeken: 32 app-updates.

Komen updates niet meer binnen via wifi or what?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:53
Vanaf 8.1 zit er in elk geval een functie in om handmatig alle apps te controleren op updates.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:04
Eagle Creek schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:50:
[...]
Vannacht heb ik per ongeluk mijn 4G aan laten staan. Vanochtend gekeken: 32 app-updates.

Komen updates niet meer binnen via wifi or what?
Dacht het wel, maar er wordt volgens mij alleen 's nachts gecontroleerd. Heb je toevallig "keep wifi on when screen times out" uitstaan?

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-11 16:56

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Heb je toevallig "keep wifi on when screen times out" uitstaan?
Uhu, jazeker :).
En laden gebeurt bij mij overdag.

Maar als er alleen 's nachts controle plaatsvindt, verklaart dat een hoop (telefoon uit) maar vind ik het wel een wat vreemde zet.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:04
Misschien even aanzetten. Kan helpen :)