Wijziging User Review - [cardwizard] [Ginji]

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:48
Deze negatieve review is puur door een misverstand ontstaan , dit is later wel opgelost en bijgewerkt in de review maar de negatieve sterren kun je niet wijzigen , vandaar dat ik dus verzoek om deze review te verwijderen , n.b. met desbetreffende persoon heeft dus geen transactie/verkoop plaats gevonden

Ik had een HTC One te koop met een barst in het scherm voor een scherpe prijs , ik kreeg daar zeer veel reacties op , ook van Ginji dus , na wat mail verkeer heen en weer met hem en vele anderen was er iemand voor hem die toezegde hem te kopen , toen ik dat Ginji meedeelde geloofde hij me niet en plaatste dus de negatieve review , ik heb geprobeerd dit netjes uit te leggen maar dat hielp dus niks , toen ik bij hem ook een negatieve review plaatste kreeg ik als reactie dat ik het moest aanpassen dan deed hij dat ook (ik wist toen niet dat dit mogelijk was)

Hopelijk kan die review verwijderd worden (bij beide wat mij betreft) aangezien ik een goede reputatie erg belangrijk vind hier en er altijd alles aan doe om die te krijgen en te behouden

HTC One advertentie

Eigen user gallery "Cardwizard"

user gallery "Ginji"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginji
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-09 22:43
akkoord , beide reviews aub verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard