Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Verenigde Staten weigeren de Duitse bondskanselier Angela Merkel inzage te geven in het dossier dat de inlichtingendienst NSA over haar heeft opgebouwd.

Foto: AFP
Ook weigert Washington te antwoorden op vragen uit Duitsland over activiteiten van de NSA. Dat meldt de Britse krant The Guardian donderdag.
Uit documenten die via klokkenluider Edward Snowden vorig jaar naar buiten kwamen, blijkt dat de NSA de mobiele telefoon van Merkel afluisterde.
http://www.nu.nl/buitenla...nzage-in-nsa-dossier.html

Als ik dit nou weer lees vraag ik me af wanneer Europa eens gaat besluiten Amerika op zijn vingers te tikken. Dat kan best.
Als je de plekken zou verwisselen zou het hier nu zwart zien van de "hooah's" en de M1A1's die vrijheid en democratie komen brengen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
We moeten niet zo schijnheilig doen alsof Amerika iedereen bespioneert; en wij de slachtoffers zijn.

Europa spioneert net zo goed. Maar ik word vooral moe van die hypocriete NL-houding. Je wilt niet weten wat de Hollandse overheid allemaal uitvreet. Als daar es de waarheid van op tafel komt.......

Het is nu een beetje nsa-hype, maar elk respectabel land heeft inlichtingendiensten die dossiers opbouwen over personen en regio's.

[ Voor 8% gewijzigd door Silent Thunder op 11-04-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Silent Thunder schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:21:
We moeten niet zo schijnheilig doen alsof Amerika iedereen bespioneert; en wij de slachtoffers zijn.

Europa spioneert net zo goed. Maar ik word vooral moe van die hypocriete NL-houding. Je wilt niet weten wat de Hollandse overheid allemaal uitvreet. Als daar es de waarheid van op tafel komt.......

Het is nu een beetje nsa-hype, maar elk respectabel land heeft inlichtingendiensten die dossiers opbouwen over personen en regio's.
Volgens mij gaat het hier niet over. Merkel casu quo Duitsland wil inzage hebben in wát de NSA precies over Merkel heeft verzameld. Wat mij betreft is Merkel de enige rechtmatige eigenaar van deze gegevens.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Zie NSA afluisterpraktijken. Dit topic gaat op slot, al is het maar omdat de topicstart weinig constructief is.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Dit topic is gesloten.