Ik wil binnenkort een nieuwe desktop aankopen aangezien mijn vorige sterk verouderd is.
Deze zal Win 8.1 draaien en moet geschikt zijn om alle standaard bureauwerk te kunnen opknappen.
Laatste versie van Office, mails, browsen enz.
Wel wil ik dat de desktop nog verscheidene jaren meekan en misschien nog upgradable is.
De computer staat, zoals elke computer bij ons, bijna de volledige dag aan, dus qua energieverbruik mag hij wel wat zuinig zijn, maar dit is geen vereiste.
Aangezien ik niet zo thuis ben in de desktopmarkt vraag ik hier graag om wat advies.
Welke setup kan ik best kiezen en binnen welke prijsklasse zoek ik het best.
(Zelf had ik gedacht al maximumbudget 450 euro, maar dat kan misschien helemaal fout zitten )
Naar randapparatuur ( behalve dan compatibiliteit met een printer ) hoeft er niet omgekeken te worden.
Zelf had ik dit systeem voor ogen:
Alvast bedankt.
Deze zal Win 8.1 draaien en moet geschikt zijn om alle standaard bureauwerk te kunnen opknappen.
Laatste versie van Office, mails, browsen enz.
Wel wil ik dat de desktop nog verscheidene jaren meekan en misschien nog upgradable is.
De computer staat, zoals elke computer bij ons, bijna de volledige dag aan, dus qua energieverbruik mag hij wel wat zuinig zijn, maar dit is geen vereiste.
Aangezien ik niet zo thuis ben in de desktopmarkt vraag ik hier graag om wat advies.
Welke setup kan ik best kiezen en binnen welke prijsklasse zoek ik het best.
(Zelf had ik gedacht al maximumbudget 450 euro, maar dat kan misschien helemaal fout zitten )
Naar randapparatuur ( behalve dan compatibiliteit met een printer ) hoeft er niet omgekeken te worden.
Zelf had ik dit systeem voor ogen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Dell Optiplex 3020-5375 | € 428,68 | € 428,68 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 428,68 | |
Alvast bedankt.
[ Voor 52% gewijzigd door Tommytoe op 11-04-2014 10:00 ]