Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dell lattitude 3340, i3 of i5 versie nemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb interesse in een Dell Lattitude 3340 maar ik twijfel tussen 2 modellen. Een model wordt afgeleverd met een i3 4010u cpu en een 500gb hdd. Voor 90 euro meer heb je een een i5 4200u cpu met een hybride hdd/ssd schrijf (8gb flash). De rest is allemaal hetzelfde

Is het die 90 euro waard om die duurdere versie te kopen?

Op internet lees ik dat deze i3 cpu beter is in multitasken dan d i5 cpu. Is dit waar?

Een man van de Dell helpdesk menu zei dat de laptop met de i5 een betere keuze is omdat de batterij duur 1 uur langer mee gaat en dat een i3 cpu na 3/4/5 jaar meer moeite zal hebben met programmas van dan dan de i5. Kunnen jullie dit beamen?

Bedankt voor jullie hulp alvast

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 14:56
Een I5 is in de meeste gevallen altijd sneller, zo ondersteunt de I5 Turboboost en heeft meer Cache beschikbaar. In dit geval gaat het beide om de U modellen wat staat voor ultra low voltage wat zorgt voor een goede accuduur maar wat wel ten koste gaat van de rekenkracht, het komt er dus op neer dat de I5 sneller is dan de I3.

Ik heb zelf in mijn laptop ook een hybride HDD maar dan met 25GB flash geheugen en ik merk dat alles net even wat vlotter opstart in vergelijking met een normale HDD, ook start Windows 8 binnen 10 seconden op.

Ik zelf zou voor het I5 model gaan.

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Ik zou ook voor het i5 model gaan. En mocht je het nog niet weten je kan 10% VIP korting krijgen door een coupon aan te vragen in combinatie met deze link.
Verder zou ik De ProSupport uitzetten wat weer zo'n 40 euro scheelt.

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullei ook wat de volgende opties inhoduen? Als ikd eze niet selecteer dan ben ik namelijk nog goedkoper uit :)

DVD met hulpbronnen met mediakit, drivers en hulpprogramma's (EUR 3,50)

Bestelconfiguratie verzendlabel (PO-nr, verzenddatum, model, processorsnelheid, HDD-capaciteit, RAM) [Inbegrepen in prijs] (EUR10,50)

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11 13:19
Een i5 is uiteraard sneller, maar of je daar iets van gaat merken ligt aan je gebruik.
Voor alleen lichte taken ga je in ieder geval niks van merken.

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Die hulpbronnen is gewoon de driver dvd, kun je ook wel downloaden.
Bestelconfiguratie verzendlabel (je kan bij die optie op help klikken), maar is een label wat er in de doos zit, vooral voor grotere bedrijven bedoeld.

Dus je kan het alle twee wel weglaten.
Pagina: 1