Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
hier zou eigenlijk een slotje op moeten komen, denk ik.
of iig iemand zou moeten zegge dat dat zou moeten
maareh, ja leuk ofzo.
beetje spammerig/crossposterig/opdringerig
edit: ok, tis niet je eigen topic, no offence hoor, maar toch...
of iig iemand zou moeten zegge dat dat zou moeten
maareh, ja leuk ofzo.
beetje spammerig/crossposterig/opdringerig
edit: ok, tis niet je eigen topic, no offence hoor, maar toch...
Eik wel een goed plan ja.. en dat voor een kattemepper 
Als jij nou ff in LA of SU gaat zeuren om een slotje, vraag dan meteen of iemand dat draadje hierboven verplaatst naar DPC.
Zo help je:
acq (meer kans om z'n prob op te lossen)
mij (meer kans om acq z'n prob op te lossen)
jezelf (eindelijk eens een nuttige post)
Leef je uit.
Als jij nou ff in LA of SU gaat zeuren om een slotje, vraag dan meteen of iemand dat draadje hierboven verplaatst naar DPC.
Zo help je:
Leef je uit.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
ehm, dat zou jij dan moeten doen, heOp zaterdag 09 juni 2001 16:39 schreef Pinball het volgende:
Eik wel een goed plan ja.. en dat voor een kattemepper
Zo help je:
Leef je uit.
maareh, ik ga dat allemaal niet aanvragen joh, misschien dat DSmarty wel wil helpen, die loopt altijd wel ergens rond.
en ik wil niks over kattenmeppers horen
ik denk dat er zo iig voldoende aandacht over komt, dat het probleem toch nog opgelost word.
Ik heb Jotti voor een paar dagen terug al gevraagd (via ICQ) om hem s.v.p. hierheen te zetten. En juist vanwege slotjes gedoe heb ik geen verwijzing hier gezet. Pinball tnx dat je met me mee denkt!Op zaterdag 09 juni 2001 16:39 schreef Pinball het volgende:
Leef je uit.
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
[fluister]
* pinball is ook ooit kattemepper geweest
[/fluister]
die hebben dus wel vaker goeie plannen
* pinball is ook ooit kattemepper geweest
[/fluister]
die hebben dus wel vaker goeie plannen
Pagina: 1