Toon posts:

Item tijdens garantie stuk, winkel werkt niet mee.

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een item dat tijdens de garantieperiode defect is geraakt. Iets vanaf gebroken bij normaal gebruik.
Gevraagd naar de opties. Hetzelfde product is niet meer leverbaar, een gelijkwaardig product zit ook niet in het assortiment.

De shop geeft nu aan dat ik ook een compleet ander product mag uitzoeken, maar dat wil ik niet.
Iemand tips over hoe nu verder of linkje met wetsartikelen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 16:34

Hokkie

Hello

Zoek maar eens op conformiteitbeginsel.

Maar wat is het product? En wat is exact de schade? Hoe is deze ontstaan? Weet je zeker dat het niet jouw schuld is? Hoe lang heb je het?

In de eerste 6 maanden na aanschaf moet de winkel bewijzen dat jij diegene bent die het artikel heeft kapot gemaakt. Daarna moet jij kunnen aantonen dat het om een verkeerd product gaat...

[ Voor 78% gewijzigd door Hokkie op 10-04-2014 20:04 ]

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:59:
Iemand tips over hoe nu verder of linkje met wetsartikelen hierover?
Op Tweakers.net verwachten we wel eigen inzet, en die is niet zichtbaar in de startpost. Nu komt het eigenlijk alleen helpdeskerig over. Ik gooi deze op slot; je mag een nieuw topic openen, maar dan is het wel de bedoeling dat je laat zien wat je zelf gedaan hebt en zelf opgezocht.

Zie verder Het algemeen beleid #quickstart voor wat de verwachtingen zijn bij het openen van een topic.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.