Ik ga in de zomervakantie waterkoeling nemen (eerst nog zonder peltier).
Het systeem wordt een AMD TB 1200, Abit KT7a en 256MB Dane-Elec ram. Nu weet ik dat die TB 1200 een heethoofd is dus heb ik een paar vraagjes:
1) Op die site van DangerDen staan 3 Socket A waterblokken, de MAZE2, de MAZE2-1 en de MAZE2-2. Welke kan ik het best nemen, want ze verschillen wel wat in prijzen.
2) Lukt het om die TB 1200 te waterkoelen zonder een peltier? Ik ga natuurlijk ook nog overclocken, liefst over de 1400, of nog beter over de 1500
DangerDen Socket A waterblokken
Bedankt.
Het systeem wordt een AMD TB 1200, Abit KT7a en 256MB Dane-Elec ram. Nu weet ik dat die TB 1200 een heethoofd is dus heb ik een paar vraagjes:
1) Op die site van DangerDen staan 3 Socket A waterblokken, de MAZE2, de MAZE2-1 en de MAZE2-2. Welke kan ik het best nemen, want ze verschillen wel wat in prijzen.
2) Lukt het om die TB 1200 te waterkoelen zonder een peltier? Ik ga natuurlijk ook nog overclocken, liefst over de 1400, of nog beter over de 1500
DangerDen Socket A waterblokken
Bedankt.
Krijg m'n 1200/100 BVHA er wel goed koel mee (Stressed 35 graden), maar niet hoger dan 1350 Mhz. Een AXIA deed met dezelfde setup 1563 Mhz, 100% stabiel. Al die blokken zijn prima, het maakt niet uit welke je neemt. Koper geleidt warmte zeer goed, mijn ervaring is dat de temperatuur van je water en de koeling ervan een grote rol speelt.