Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

wie zou mij kunnen helpen met mijn probleem op mijn MacBook Pro….
Ik heb al een tijd de update gekregen in de appstore OS X Mavericks kan gedownload worden maar als ik dat probeer krijg ik ' er is een fout opgetreden ' kan mavericks niet downloaden'

wie heeft de oplossing!?

Groetjes :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:49

DukeBox

loves wheat smoothies

Gewoon een clean install doen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

vage melding. ms te weinig schijfruimte?

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 13:39
Misschien dat het bestand in de download folder bestaat. Verwijder die eens helemaal en probeer hem dan opnieuw te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi Remymichou, welkom op GoT :)

Ik de topictitel aangepast, omdat "HELP. foutmelding os x Mavericks." nogal schreeuwerig overkomt.

Om je beter te kunnen helpen; wat voor een Mac heb je precies? Welke versie van OS X draai je (zie Apple > Over deze Mac...)? Welke update voor welke app probeer je te downloaden? Wat heb je zelf gezocht via Google, wat waren de zoektermen? Wat heb je gevonden? Wat heb je zelf al geprobeerd?

Door deze vragen te beantwoorden weten we beter wat je hebt, wat de problemen zijn en wat er wel of niet heeft gewerkt :) Zie ook Het algemeen beleid en met name Het algemeen beleid #topicplaatsen voor de volgende keer dat je een topic opent :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:55:
Hoi Remymichou, welkom op GoT :)

Ik de topictitel aangepast, omdat "HELP. foutmelding os x Mavericks." nogal schreeuwerig overkomt.

Om je beter te kunnen helpen; wat voor een Mac heb je precies? Welke versie van OS X draai je (zie Apple > Over deze Mac...)? Welke update voor welke app probeer je te downloaden? Wat heb je zelf gezocht via Google, wat waren de zoektermen? Wat heb je gevonden? Wat heb je zelf al geprobeerd?

Door deze vragen te beantwoorden weten we beter wat je hebt, wat de problemen zijn en wat er wel of niet heeft gewerkt :) Zie ook Het algemeen beleid en met name Het algemeen beleid #topicplaatsen voor de volgende keer dat je een topic opent :)
[quote][b][message=42068773,noline]

' Over deze mac '
Macbook pro 13inch begin 2011
OS X Versie 10.8.5

Ik probeer de macbook een software update te geven dus OS X Mavericks te downloaden maar die geeft aan bij de appstore ' er is een fout opgetreden ' naast het balkje gratis update..
als ik hier op click komt er downloaden en dan komt er een balkje ' OS X Mavericks kan niet worden gedownload ga naar aankopen om het opnieuw te proberen '
Dan doe ik dit en dan gebeurt er nog steeds niks..

Verder heb ik via google gezocht naar

OS X Mavericks Foutmelding
'' Fout downloaden
'' fout opgetreden met downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een slechte verbinding met downloaden? Het is nogal een groot bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je zoekt met Engelse zoektemen vind je wel veel informatie. Helaas zijn de oorzaken nogal divers. Krijg je voor de rest nog foutmeldingen, foutcodes? Als je kijkt onder Applicaties, staat daar (een deel van) de Mavericks installer?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1