prijsweergave Azerty

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Hallo tweakers,

ik ben op het moment bezig een monitor en nog wat zaken aan te schaffen en ben uiteraard bij diverse shops aan het rondsnuffelen voor de beste prijsverhouding etc. Bij mijn zoektocht viel op dat er veel producten zichtbaar zijn in de pricewatch die uiteraard dan ook bij Azerty te koop zijn en het lijkt dan alsof Azerty geen verzendkosten rekent waardoor ze veelal bovenin de lijst staan... maar zodra je de artikelen wil afrekenen komt er alsnog €7,10 verzendkosten bovenop... ik neem als voorbeeld de Dell U2412M. Bij overige shops worden de verzendkosten wel al in de totaalprijs gerekend.

pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart

Ik dacht laat ik het even melden want het geeft een vertekend beeld zo, de nummer twee en drie in de lijst rekenen werkelijk geen verzendkosten en zouden dus als de goedkoopste aangemerkt moeten worden. Even snel bekeken hoort Azerty een plaats of 6 lager in de lijst te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Weet je zeker dat je verzendkosten moet betalen? Ik kan wanneer ik enkel deze monitor bestel onder verzendkosten 'Verzenden - geen verzendkosten' selecteren.

Ik geloof dat sommige producten verzendkostenvrij zijn bij Azerty. Maar wanneer je er een simpel USB-stickje bij besteld, betaal je vervolgens wel de volledige verzendkosten.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51

Fiber

Beaches are for storming.

Slecht voorbeeld. Die pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart heeft ook als verzend-optie: 'Verzenden - Geen verzendkosten'.
Verzenden (geen verzendkosten)

Sommige producten komen tijdelijk in aanmerking voor gratis verzending. Op deze verzendwijze zijn dezelfde voorwaarden van toepassing als bij een standaard zending.
http://azerty.nl/klantenservice/772/verzendopties.html

[ Voor 6% gewijzigd door Fiber op 10-04-2014 18:01 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Ahh idd... donders :F Dat pulldown menu opent in Palemoon een beetje vreemd en viel daardoor buiten beeld, ik had beter moeten kijken... ach ja, ben ook maar eens mens :+

Niets aan het handje dus... slot erop en in de prullenbak wat mij betreft :D

[ Voor 14% gewijzigd door MicGlou op 10-04-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:20
toch vindt ik dat dit anders moet,

Ik probeer namelijk een nieuwe case (+- 100,-) en een cpu koeler te bestellen, dus niet slechts een simpel usb sticktje, en dan toch 7,10 verzendkosten. Vindt dat de pricewatch mensen op het verkeerde been zet en Azerty ten onrechte voortrekt.

[ Voor 8% gewijzigd door itsme9x op 29-04-2014 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51

Fiber

Beaches are for storming.

Pricewatch linkjes...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:38

Mooijekind

Manager Product Content
In de Pricewatch vergelijk je een enkel product en als je dat bestelt bij Azerty betaal je geen verzendkosten.
Lijkt mij dus dat we niemand op het verkeerde been zetten of een partij voortrekken.

Maar je kunt dan toch ook gewoon 2 orders aanmaken bij Azerty ? Probleem opgelost lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Azerty heeft het gratis verzenden inderdaad erg weggestopt. Deze vraag zie ik regelmatig en je moet de onderste optie in de dropdown kiezen. Als je deze optie niet kan selecteren en er staat geen verzend kosten in de PW zien we zoals Fiber zegt graag de links :)

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-09 21:12

M2M

medicijnman

ik ben dan eigenlijk wel benieuwd wat je dan krijgt als je wel verzendkosten betaald voor je order zonder verzendkosten. Krijg je er dan een cadootje bij of is het 100% marge voor Azerty?

-_-

Pagina: 1