Hoi mede tweakers,
Sinds deze week mag ik weer mijn abonnement verlengen. (Ik heb nu de sony Xperia S)
Nu heb ik verschillende telefoons met elkaar vergeleken in de pricewatch.
mijn oog is gevallen op de sony Z en sony ZR.
Dit zijn bijna gelijkwaardige telefoons alleen er zijn meerdere dingen die afwijken.
Zo is het scherm van de Z wat groter 5 > 4.5. Maar de ZR is wat beter qua snelheid:
althans volgens deze review: http://www.techzine.nl/re...systeem-en-processor.html
Nu gaat mijn voorkeur naar de ZR:
telefoon bij betalen abonnement per jaar totaal per maand
Sony Z € 166,00 € 28,00 € 336,00 € 502,00 € 41,83
sony zr € 118,00 € 28,00 € 336,00 € 454,00 € 37,83
Nu is mijn vraag, want ik twijfel echt, De Z is namelijk net wat groter en in mijn ogen en wat beter dan de ZR.
Alleen ik weet niet wat slimmer is. 166 euro of 118 euro.
Welke mobiel zou jij kiezen? Gewoon 166 euro betalen omdat je met de Z meer plezier heb of weegt die 50 euro niet meer op omdat de ZR ook gewoon een mooie telefoon is?
alvast bedankt voor je reactie!
Sinds deze week mag ik weer mijn abonnement verlengen. (Ik heb nu de sony Xperia S)
Nu heb ik verschillende telefoons met elkaar vergeleken in de pricewatch.
mijn oog is gevallen op de sony Z en sony ZR.
Dit zijn bijna gelijkwaardige telefoons alleen er zijn meerdere dingen die afwijken.
Zo is het scherm van de Z wat groter 5 > 4.5. Maar de ZR is wat beter qua snelheid:
althans volgens deze review: http://www.techzine.nl/re...systeem-en-processor.html
Nu gaat mijn voorkeur naar de ZR:
telefoon bij betalen abonnement per jaar totaal per maand
Sony Z € 166,00 € 28,00 € 336,00 € 502,00 € 41,83
sony zr € 118,00 € 28,00 € 336,00 € 454,00 € 37,83
Nu is mijn vraag, want ik twijfel echt, De Z is namelijk net wat groter en in mijn ogen en wat beter dan de ZR.
Alleen ik weet niet wat slimmer is. 166 euro of 118 euro.
Welke mobiel zou jij kiezen? Gewoon 166 euro betalen omdat je met de Z meer plezier heb of weegt die 50 euro niet meer op omdat de ZR ook gewoon een mooie telefoon is?
alvast bedankt voor je reactie!