Beste
Ik zou graag een nieuwe telefoon voor mijn pa willen kopen, die loopt nog met zo'n nokia 6300 rond..
Ik heb zelf een budget van 400 euro ervoor.
Gewenste specs:
Zeer goede camera ( heb zelf een HTC One M7 ; de camera vind ik niet zo super)
Niet te groot; moet compact zijn. max 4.7 inch
Goede processor
Moet een goede bouw hebben (geen plastic zoals samsung het gebruik voor zijn toestellen)
Ik had zelf de Nokia Lumia 925 in gedachten aangezien deze een PureView camera heeft met 6 lenzen...
Deze kan je al vinden voor 299 euro; windows phone 8 is ook een simpele besturingssysteem (zal makkelijker zijn voor mijn pa) het nadeel is ook dat er weinig apps te vinden zijn in de marketplace...
Ik heb de LG G2 in de mediamarkt gezien voor 349 euro
Ze zeggen dat dit de beste koop zou zijn die je momenteel kunt vinden...
Heeft iemand ervaring met de camera van de G2?
Ik weet echt niet wat ik zou gaan kopen, de G2 vindt ik een beetje te groot met zijn 5.2 inch scherm, maar de specs vind super
Ik zou graag een nieuwe telefoon voor mijn pa willen kopen, die loopt nog met zo'n nokia 6300 rond..
Ik heb zelf een budget van 400 euro ervoor.
Gewenste specs:
Zeer goede camera ( heb zelf een HTC One M7 ; de camera vind ik niet zo super)
Niet te groot; moet compact zijn. max 4.7 inch
Goede processor
Moet een goede bouw hebben (geen plastic zoals samsung het gebruik voor zijn toestellen)
Ik had zelf de Nokia Lumia 925 in gedachten aangezien deze een PureView camera heeft met 6 lenzen...
Deze kan je al vinden voor 299 euro; windows phone 8 is ook een simpele besturingssysteem (zal makkelijker zijn voor mijn pa) het nadeel is ook dat er weinig apps te vinden zijn in de marketplace...
Ik heb de LG G2 in de mediamarkt gezien voor 349 euro
Ze zeggen dat dit de beste koop zou zijn die je momenteel kunt vinden...
Heeft iemand ervaring met de camera van de G2?
Ik weet echt niet wat ik zou gaan kopen, de G2 vindt ik een beetje te groot met zijn 5.2 inch scherm, maar de specs vind super