Beste tweakers,
Ik heb onlangs de android 4.3 update ontvangen en sindsdien start de telefoon regelmatig (vooral bij lage batterij lijkt t) opnieuw op met als reden dat er een SIM kaart is geplaatst.
Eerst heb ik de simkaart verwijderd, de slot ervoor uitgeblazen en er weer ingedaan. Dit hielp niet.
Vervolgens een factory reset, dit hielp ook niet.
Op internet zeggen sommige mensen dat de update de simkaart kapot maakt en dat een nieuwe simkaart het probleem verhelpt.
Ik heb eerst Sony gebeld. Die hebben mij aangeraden via de pc companion een softwareherstel uit te voeren. Dit hielp ook niet.
Nou is mijn vraag; kan het daadwerkelijk zo zijn dat de simkaart is beschadigd door de update? Ik vind het nogal ongeloofwaardig. Ik stuur mijn telefoon liever niet naar Sony, dat is mn laatste redmidden.
Ik hoor graag van mensen die het probleem ook hebben en/of mensen die tips of een oplossing hebben.
Groet, Michiel
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8