Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Mobiele doorverwijzing werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:00
Goedemiddag!

Ik was zojuist even het nieuwe artikel over de Toshiba Chromebook aan het lezen, en toen viel het volgende mij op. Als ik bij de testresultaten op 1 vd andere laptops klik (bijvoorbeeld: de Chrome Pixel) wordt ik doorverwezen naar de specificaties van de Pixel, maar ik wordt vanuit de mobiele versie doorverwezen naar de desktopversie van de website. Dit heeft een 100% reproduction rate voor zover ik heb kunnen testen en van toepassing op elke doorverwijzing naar een andere pagina op Tweakers. Dit heb ik alleen nog getest met links naar andere laptops bij reviews, ik zal nog even nagaan of het voor andere links ook van toepassing is.

Edit: voor doorverwijzingen naar eerdere nieuwsberichten in nieuwsberichten (zoals de link "vermoedde" in nieuws: Nederland mag 'illegaal downloaden' niet toestaan) werken wel correct. Dit lijkt alleen voor doorverwijzingen naar de pricewatch van toepassing zijn.

Ter verduidelijking: dit is dus van toepassing op de tabelletjes met de balkjes van de onderzoeksresultaten. De namen van de laptops zijn hier links die doorverwijzen naar de specificatiepagina van die laptop. Andere links die gewoon in het artikel zijn verwerkt werken wel zoals ze horen te werken.

[ Voor 33% gewijzigd door naarden 4ever op 10-04-2014 12:05 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Ik neem aan de je de links naar http://tweakers.net/benchdb bedoelt? Het klopt dat de benchdb nog niet geschikt gemaakt is voor mobiele weergave. Aangezien het een minder gebruikt deel van de site is is het in eerste instantie buiten de scope van het responsive design geplaatst. Hopelijk komen we er later dit jaar aan toe om ook dat stukje geschikt te maken voor mobiel :)

Intentionally left blank