"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Ow.Yofresh schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:14:
Er staat bij dat het een kaarthoudersactie is.
Ik heb inderdaad zo'n kaart en kreeg de mail waarin deze actie werd aangekondigd. Omdat ik op de actiepagina geen enkele voorwaarde aantrof, postte ik 'm hier.
Stam + t
Bij mij werkte de code wel. Net wijn besteld, bedankt aheinen!!roberto77 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:17:
Hoi,
Deze code werkt niet.
Groet,
Roberto
[...]
2013 is helaas wat minder van de black label Malbec, de Mora Negra heb ik genomen. Prachtwijntje.djorob schreef op zondag 08 november 2015 @ 08:39:
[...]
Die Malbec (black label) is inderdaad een perfecte wijn ! Alleen die "neus" al.....
Heb je de cabernet-cabernet ook wel eens gehad? Ook erg goed !
code: ESQUIRE20
De 2013 zal nog een jaar of 3 moeten rijpen.bays schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:09:
[...]
2013 is helaas wat minder van de black label Malbec, de Mora Negra heb ik genomen. Prachtwijntje.
Code: XRM85
"Door uw gekraste kortingscode te verzilveren ontvangt u maar liefst 50% korting* die geldig is op alle onontdekte wijnen, uitgezonderd de aanbiedingen en restanten. Wees er snel bij, deze actie is namelijk slechts geldig t/m 30 november 2015!"
RT
Niet gelding op Verassingspakket Mouserende wijnen. Jammer.topee schreef op maandag 23 november 2015 @ 00:33:
50% kraskorting op wijnen bij wijnvoordeel.nl
Code: XRM85
"Door uw gekraste kortingscode te verzilveren ontvangt u maar liefst 50% korting* die geldig is op alle onontdekte wijnen, uitgezonderd de aanbiedingen en restanten. Wees er snel bij, deze actie is namelijk slechts geldig t/m 30 november 2015!"
Hebben er meer mensen nog Caballo d'Oro Valdepeñas DO Reserva liggen? Deze is ondertussen niet meer te drinken..
EDIT: Flessen in overleg met wijnvoordeel laten ophalen, en omruilen voor een andere wijn. Zeer correct van Wijnvoordeel!
[ Voor 19% gewijzigd door hoakz op 01-12-2015 20:28 ]
Ga voor je favoriete wijn of probeer iets nieuws. Speciaal voor jou: eenmalig € 15,- korting in de webshop van Grapedistrict, bij aankoop van minimaal 6 flessen. Je maakt dan ook nog eens kans op een wijnproeverij voor 11 personen!
Actie geldt t/m 31 december 2015
Jouw unieke kortingscode:
Hoe en waar leg je de flessen weg?hoakz schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:12:
[...]
Niet gelding op Verassingspakket Mouserende wijnen. Jammer.
Hebben er meer mensen nog Caballo d'Oro Valdepeñas DO Reserva liggen? Deze is ondertussen niet meer te drinken..
Kelder. Liggend in rek.
EDIT2: Flessen in overleg met wijnvoordeel laten ophalen, en omruilen voor een andere wijn. Zeer correct van Wijnvoordeel!
ARTBIJ: ik krijg toch echt de melding:
-- De ingevoerde code is niet geldig op de door u geselecteerde wijnen, deze is verlopen of niet goed ingevoerd. Probeert u het opnieuw, of neem contact op met de klantenservice. --
[ Voor 51% gewijzigd door hoakz op 01-12-2015 20:27 ]
Jawel hoor, werkt gewoon....hoakz schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:12:
[...]
Niet gelding op Verassingspakket Mouserende wijnen. Jammer.
Met gestrekt been.
aheinen schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:08:
EUR 20,00 op www.drinkzz.nl geldig tot 01.01.2016 bij minimale besteding van 50 euro.
code: QUOTE20
Drinkzzz is nogal nieuw.setanie schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:17:
Heerlijk 8 flessen port voor €32,80. Bedankt dus![]()
[...]
Ik proef zelf nu hun Val de Paniza. Voor de uiteindelijke 2,52 de fles prima. Maar geen hoogvlieger.
Heeft iemand ervaring met deze of andere wijnen/port?
aheinen schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:08:
EUR 20,00 op www.drinkzz.nl geldig tot 01.01.2016 bij minimale besteding van 50 euro.
code: QUOTE20
En via Shopkorting ook nog 5% korting.
winterspons schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:57:
Hartelijk dank. Inmiddels een mooie Serranoham besteld voor uiteindelijk EUR 39,--
![]()
[...]
Het wordt voor u nu wel heel aantrekkelijk om mooie wijnen bij wijnvoordeel.nl te bestellen. U krijgt nu van ons wel een heel mooi cadeau: 10 euro extra korting op uw bestelling met onderstaande kortingscode*, die ook nog eens geldig is op alle wijnen (inclusief aanbiedingen). Bestel nu dus snel uw favoriete wijnen en profiteer optimaal.
Uw unieke kortingscode*
Signature
Zelfde code ook in de mail.basssi3 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:42:
Beste wijnliefhebber,
Het wordt voor u nu wel heel aantrekkelijk om mooie wijnen bij wijnvoordeel.nl te bestellen. U krijgt nu van ons wel een heel mooi cadeau: 10 euro extra korting op uw bestelling met onderstaande kortingscode*, die ook nog eens geldig is op alle wijnen (inclusief aanbiedingen). Bestel nu dus snel uw favoriete wijnen en profiteer optimaal.
Uw unieke kortingscode*Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
werkt niet op Domaine du Landreau Cremant de Loire AC Brut (1 fles) helaas!
Dan maar het Verrassingspakket Rose besteld voor 9,99 incl. verzending
[ Voor 5% gewijzigd door hoakz op 25-11-2015 09:01 ]
basssi3 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:42:
Beste wijnliefhebber,
Uw unieke kortingscode*Members only:
Dat waren inderdaad wijnvoordeel codes. Had er zelf ook 1 ontvangen en voor 13,94 euro 6 flessen Franse Merlot kunnen bestellen incl gratis verzendkosten.setanie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:46:
Is deze van wijnvoordeel? Code pakt namelijk niet bij mij
[...]
Maar mijn code en bovenstaande werken niet meer dus denk dat er weer een foutje in was geslopen of er zat een max op het aantal keer dat de code gebruikt kan worden.
[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 25-11-2015 13:38 ]
Zowel de code van 10,- doet het als de code van 50% korting. Als hij bij jou niet werkt ligt dat waarschijnlijk aan de producten.
[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 25-11-2015 13:38 ]
Met gestrekt been.
[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 25-11-2015 13:39 ]
Met gestrekt been.
Die van 50% heb ik wel gevonden, maar is alleen op niet aanbiedingen. Welke code is voor 10€ korting?artbij schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:47:
[...]
Zowel de code van 10,- doet het als de code van 50% korting. Als hij bij jou niet werkt ligt dat waarschijnlijk aan de producten.
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Perkouw op 26-11-2015 15:18 ]
Proost !
Bedankt, maar blijkt helaas al verbruikt.activav6 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:08:
Wijncheque van € 20,- bij min. besteding van € 40,- op wijnbeurs.nl tot 30-11-2015
Members only:
Proost !
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Het is bijna Sinterklaas en daarom strooien wij met korting! U krijgt van ons een waardebon ter waarde van maar liefst 15,- cadeau, die u kunt inwisselen op ALLE wijnen. Deze waardebon is ook nog eens geldig op alle wijnen die al tussen de promoties staan. Profiteer snel van dit ongekende voordeel!
Uw unieke kortingscode*:
De kortingscode is slechts t/m aanstaande vrijdag geldig, profiteer daarom snel! De kortingscode is niet geldig op reeds geplaatste bestellingen.
› Sla direct uw slag via https://www.wijnvoordeel.nl/waardebon
Signature
Dank weer een doosje besteldbasssi3 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 07:39:
Beste wijnliefhebber,
Het is bijna Sinterklaas en daarom strooien wij met korting! U krijgt van ons een waardebon ter waarde van maar liefst 15,- cadeau, die u kunt inwisselen op ALLE wijnen. Deze waardebon is ook nog eens geldig op alle wijnen die al tussen de promoties staan. Profiteer snel van dit ongekende voordeel!
Uw unieke kortingscode*:Members only:
De kortingscode is slechts t/m aanstaande vrijdag geldig, profiteer daarom snel! De kortingscode is niet geldig op reeds geplaatste bestellingen.
› Sla direct uw slag via https://www.wijnvoordeel.nl/waardebon
Gebruikt, bedankt!basssi3 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 07:39:
Uw unieke kortingscode*:Members only:
Verwijderd
Ook 15€ bij wijnvoordeel.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2015 08:27 ]
K to the KillaZ
[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 03-12-2015 10:39 ]
Hoe is de Serranoham ?winterspons schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:57:
Hartelijk dank. Inmiddels een mooie Serranoham besteld voor uiteindelijk EUR 39,--
![]()
[...]
Is een unieke code (dus maar 1x te gebruiken), je hebt hem vanmorgen in je mail gehad als het goed is.Yofresh schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:14:
Ik krijg ook met beide codes het bericht dat de code niet meer gebruikt kan worden. Iemand tips?
Het verrassingspakket rose via google kost 19,99, maar als ik op de website ben word het weer 40 euro (ook via incognito). Iemand een idee hoe je daar 19,99 van kan maken?laredo schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:45:
Keurige deal met de code inderdaad. 4,99 voor een doosje "verrassingspakket rose". Minder dan 1 euro per fles en gratis thuisbezorgd. Lang geleden dat Wijnvoordeel zulke cadeautjes uitdeeldeDoos gaat in de kast en komt er in de lente weer uit
Verwijderd
Nogmaals 15€ bij wijnvoordeel.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2015 17:42 ]
Vanochtend stond hij sowieso nog op 19,99€ dus denk dat ze het "lek" hebben gedicht.SilenceMurderer schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:18:
[...]
Het verrassingspakket rose via google kost 19,99, maar als ik op de website ben word het weer 40 euro (ook via incognito). Iemand een idee hoe je daar 19,99 van kan maken?
Ik begin me nu wel een beetje te schamen, aangezien ik die de vorige keer ook al voor maar €1,99 had besteld
[ Voor 70% gewijzigd door gambieter op 04-12-2015 12:40 ]
Met zo'n kortingscode die t/m vandaag geldig zijn komt een doos dan op 8.94 incl. bezorging.
Wijnvoordeel heeft eergisteren naar veel klanten een unieke kortingscode gemaild. Kan ook in de spamfolder terechtgekomen zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:28:
Welke code die tot vandaag geldig zijn?
Minimale bestelling 18 flessen www.wijnbeurs.nl/donmendo.
Is maar 1x te gebruiken per adres, zie koppeling.
Doe je voordeel ermee

[ Voor 8% gewijzigd door Vissertje op 05-12-2015 13:41 ]
[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 06-12-2015 22:43 ]
VVVQd1Cg.
Laat even weten of hij het doet, 1x per adres!!!
6 flesjes chileense merlot voor 13,94baars100 schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:18:
Hier nog een code van 10 euro voor wijnvoordeel.
VVVQd1Cg.
Geen verzendkosten... dat is goedkoop lam met kerst
Hiervoor.... DANK.... VEEL DANK
Bij mij doet ie het niet. Of is het een unieke code?baars100 schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:18:
Hier nog een code van 10 euro voor wijnvoordeel.
VVVQd1Cg.
https://www.groupon.nl/deals/wijnvoordeel-nl-1
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Bij mij deed hij het ook niet. Ik heb meerdere wijnen geprobeerdYofresh schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:45:
[...]
Bij mij doet ie het niet. Of is het een unieke code?
Bij de voorwaarde staat:Munters schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:21:
Via groupon kun je voor € 1,- een korting van € 10,- boeken bij wijnvoordeel:
Ik dacht dat ze dat niet meer mochten doen. Een geldigheid koppelen aan een tegoedbonGeldigheid: vanaf het moment van aankoop t/m 31 januari 2016.
edit: @hieronder: ahh inderdaad. Ik dacht dat ze dit een keer bij kassa/radar aangekaart hadden. Hadden ze ook, maar niet hoe ik het onthouden had haha
http://www.radartv.nl/con...aarheid-van-cadeaubonnen/
[ Voor 16% gewijzigd door Markos op 07-12-2015 12:18 ]
De vraag is of je voor dit soort bedragen een hoop stampij gaat maken. En dus kunnen ze dit wel doen.
Munters schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:21:
Via groupon kun je voor € 1,- een korting van € 10,- boeken bij wijnvoordeel:
[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 07-12-2015 17:53 ]
Je kan zelf ook code aanmaken via https://nl.pepper.com/aan...eur680-deluxeboxcom-15520
aheinen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:13:
[...]
Nog niet aangesneden, maar ziet er goed uit. Heb ook een keer Groupon ham gehad van 4 kilo, maar deze is wel 2x zo zwaar en ziet er ook beter uit. En dat voor EUR 39,-- met dank aan codes op dit forum![]()
Hoe is de Serranoham ?
\baars100 schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:43:
[mbr]*knip* dat is dus niet de bedoeling.[/]
Schijnbaar is dat niet de bedoeling.
Hier een wijnvoordeelcode waar ik dus helaas niets mee kan.
VVVZvxnf
Misschien is er iemand met het zelfde "probleem".
Ik krijg via deze methode de melding dat het minimum bestel bedrag 40 euro is
Wat is het "probleem"?baars100 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 00:23:
[...]
\
Schijnbaar is dat niet de bedoeling.
Hier een wijnvoordeelcode waar ik dus helaas niets mee kan.
VVVZvxnf
Misschien is er iemand met het zelfde "probleem".
[ Voor 33% gewijzigd door Markos op 08-12-2015 09:32 ]
Het zal zeker niet de eerste keer zijn dat wijnvoordeel plots de voorwaarden aanpast.Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:31:
[...]
Ik krijg via deze methode de melding dat het minimum bestel bedrag 40 euro is
[...]
Wat is het "probleem"?
Roberto
[ Voor 3% gewijzigd door roberto77 op 09-12-2015 15:39 ]
Exact het zelfde probleem, helaas!roberto77 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:38:
Ja. Terwijl er niet bij mijn code staat dat ik voor 40 euro moet bestellen. Er staat, minimaal 6 flessen. Het vreemde is dat ik eerder wel kom bestellen voor minder dan 40 euro. Dit hebben zij dus gewijzigd. Wijnvoordeel is onbetrouwbaar.
Roberto

[ Voor 94% gewijzigd door destroyer6670 op 11-12-2015 08:42 ]
Net even gekeken maar helaas geen levering hier. Misschien heb je dus geluk!laredo schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:35:
Hebben meer mensen in de Postnl app een levering van Wijnvoordeel staan? Ik heb niks besteld maar er komt vandaag tussen 12 en 2 een pakket van Wijnvoordeel. Ben benieuwdMisschien een kerstpakketje
Wel vanmorgen de volgende e-mail ontvangen met generieke code.
Kies zelf op welke wijn u 50% korting wilt! U heeft de keuze uit maar liefst 12 wijnlanden. Naast onze topwijnen uit de bekende wijnlanden als Spanje, Italië en Frankrijk, hebben we deze keer ook topwijnen uit Portugal, Duitsland en Nieuw-Zeeland aan de actie toegevoegd. Profiteer nu van een nog groter aanbod (aanbiedingen en restanten uitgezonderd) en ontdek de buitenkansjes uit de mooiste wijnlanden die bijna nooit in de aanbieding zijn!
Uw unieke kortingscode*: kerstmis
Koekoek!
Nee dat kan niet, een cadeaukaart is ook een code, en twee codes kunnen helaas niet.Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:09:
Heeft iemand al ooit een cadeaukaart gekocht/gebruikt bij wijn voordeel? Hoe werkt dat? Moet je dat invullen als code of anders? Kun je bijvoorbeeld een cadeaukaart gebruiken in combinatie met een kortingscode?
Laat even weten of je er nog gebruik van kon maken.
VVVyYK7p
Gebruikt, bedankt hoor!baars100 schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:48:
Hier voor de liefhebber een kortingscode van 10 euro bij Wijnvoordeel.
Laat even weten of je er nog gebruik van kon maken.
VVVyYK7p
Dat lijkt me juist niet. Juist op dit moment van het jaar wil iedereen champagne kopen en lijkt me de kans op een scherpe deal juist kleiner.Niek_ schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:31:
Wat is jullie ervaring qua kopen van champagne en dan met name de Moët & Chandon Brut Impérial? Laagste prijs die ik nu kan vinden is 27,77 bij 7 of meer flessen. Heb stiekem de hoop dat er in deze tijd van het jaar een betere aanbieding te vinden moet zijn?
Die prijs is ook nog ex btw, dus kom je hoger uit.Ik denk dat Drankdozijn nog het goedkoopste is nuNiek_ schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:31:
Wat is jullie ervaring qua kopen van champagne en dan met name de Moët & Chandon Brut Impérial? Laagste prijs die ik nu kan vinden is 27,77 bij 7 of meer flessen. Heb stiekem de hoop dat er in deze tijd van het jaar een betere aanbieding te vinden moet zijn?
Moet het echt Champagne zijn ?? Moet..echt een massa champagne..zonNiek_ schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:31:
de.. Een goede Cava is vaak vele malen beter.. zoals deze https://www.perfectewijn....-gran-plus-ultra-cava.php
mijn gasten verkiezen deze boven piper heidsick en moet..
Verwijderd
Drinkt u met kerst een Grand Cru Classé uit Margaux? Bestel dan vanavond het Verrassingspakket voor slechts 34,99 (marktwaarde van 70 euro). Vindt u één van de gouden cheques in uw pakket? Dan ontvangt u een zeer kostbare fles Château Brane-Cantenac Margaux AC 2e Grand Cru Classé!
Er is geen enkele concessie gedaan in de samenstelling van het Verrassingspakket. Het totaal aantal medailles van dit pakket is 18! Het pakket bevat onder andere een 11 jaar oude Gran Reserva, een gerenommeerde Spaanse Top-Sauvignon Blanc en een Portugese Reserva met o.a. 90 punten bij Wine Enthusiast. Wees er wel snel bij, want deze actie loopt tot vanavond 23.59 uur!
Speciaal is dat mijn groupon van 10 euro korting hier op werkt.
dus voor 26 euro 6 mooie flessen in huis
Minimale orderwaarde €50setanie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:30:
Code Xmas voor €10 korting op alle wijnen bij wijnvoordeel
De leuke aanbiedingen lijken wat voorbij. Bij een minimumbedrag van € 50,- wil ik wel € 20,- korting. Anders haal ik ze wel weer bij de lokale winkel (die kun je ten minste ook per fles uitproberen).
Ik ben benieuwd of de acties nu helemaal voorbij zijn, of juist een nieuwe boost gaan krijgen nu de boel -in principe- overgenomen is. (Zie: http://www.retailnews.nl/...t-ook-wijnvoordeelnl.html)
[ Voor 11% gewijzigd door Trusten op 19-12-2015 20:03 ]
Bedankt!, net gebruikt voor een feestpakket La JasseTrusten schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 20:01:
Codespoiler:voor 20 euro korting bij besteding vanaf 40 euro op wijnbeurs.nl. Geldig tm 31 decemberFDWLVE
Bedankt, net gebruikt.Trusten schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 20:01:
Codespoiler:voor 20 euro korting bij besteding vanaf 40 euro op wijnbeurs.nl. Geldig tm 31 decemberFDWLVE
[ Voor 100% gewijzigd door Vissertje op 25-12-2015 11:46 ]
Werkt naar behoren, is ook meteen zonder verzendkosten.baars100 schreef op zondag 20 december 2015 @ 02:55:
Kortingscode wijnvoordeel 10 euro.
Laat even weten of hij nog werkt.
VVVECfXb
Leuk i.c.m. rood proefpakket voor de feestdagen.
[ Voor 16% gewijzigd door thof op 20-12-2015 03:13 ]
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Helaas maar 1x te gebruiken en nu dus niet meer geldig.baars100 schreef op zondag 20 december 2015 @ 02:55:
Kortingscode wijnvoordeel 10 euro.
Laat even weten of hij nog werkt.
VVVECfXb
Deze ook besteld, nog 1,50 extra korting als je met Ideal bestelt. Ik kreeg op mijn adres geen optie voor achteraf betalen.setanie schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:54:
Een magnumpakket van La Jasse bij de AD via wijnbeurs www.wijnbeurs.nl/ad voor €49,95 met €20 code €29,95
Edit: Er is zelfs geen wijn van 5 euro die niet zogenaamd eerst een tientje kostte.
[ Voor 11% gewijzigd door SeatRider op 20-12-2015 13:25 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Soms vergeten ze wel eens een goedkopere wijn een aanbieding status te geven dus dan heb je geluk.
6 wijnen voor ca 15 euro lukt eigenlijk alleen bij een combinatie can een aanbieding met een cash voucher (bv 20 euro korting)
Verwijderd
Zo te zien is inderdaad alles in de aanbieding. Prima, want dan ik die heerlijke Sabor real weer voor een mooie prijs bestellen.SeatRider schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:21:
Van de week een kerstkaartje van Wijnvoordeel gekregen met de "unieke" code "welkom" erin. Goed voor 50% korting op wijn, behalve aanbiedingen en restanten. Blijkbaar is alles een aanbieding, want ik krijg het niet voor mekaar om op deze manier een knap doosje rode wijn bij elkaar te klikken voor laten we zeggen €15 incl verzenden.
Edit: Er is zelfs geen wijn van 5 euro die niet zogenaamd eerst een tientje kostte.
Mijn persoonlijke ervaring is dat de meeste wijn van wijnvoordeel gewoon hoofdpijnwijnen zijn met een fantasie-etiketje. Soms heb je er een die drinkbaar is voor netto 5 euro, maar dat lukt je in de supermarkt ook, en dan zit je niet gelijk aan een doos vast.
Daarom wilde ik er ook niet meer dan 15 euro aan uitgeven, anders haal ik wel bij de Lidl een doos Vega Del Cega. Verrassend goed te drinken voor nog geen 3 euro. Zeker beter dan Safra of de "embleembaron" van WV.
</rant>
Nederlands is makkelijker als je denkt
Smaken verschillen, en het zal allemaal heus geen topwijn zijn, maar ik heb werkelijk nog nóóit hoofdpijn gekregen van de wijnvoordeelwijnen. En ik heb best wel veel verschillende en de meest goedkope geprobeerd.SeatRider schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:36:
Mijn persoonlijke ervaring is dat de meeste wijn van wijnvoordeel gewoon hoofdpijnwijnen zijn met een fantasie-etiketje.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
dat is idd een lekker wijntje als je em voor 6 euro kan krijgenVerwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:31:
[...]
Zo te zien is inderdaad alles in de aanbieding. Prima, want dan ik die heerlijke Sabor real weer voor een mooie prijs bestellen.
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.