What you see is always what you get.
Haha, gelukkig heb ik een gratis kistje port met glazen kunnen bestellen. En 2 flessen champagne cadeau kunnen doen aan vrienden.ITsEZ schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:13:
[...]
Ach, als goedmakertje kan je ook WIJNREIS gebruiken voor 10 euro korting bij een minimum bedrag van 50 euro
10 euro korting, geen minimumbedrag en werk ook prima met alle niet-wijn producten én het geen verzendkosten truukje
Nikon D7000
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Beide 10 euro korting en gratis verzend zelfs op aanbieding wijnen
Verwijderd
Beide codes werken ook op de Belgische website van wijnvoordeel.beMartijnvdSluis schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:10:
Zojuist 2 bestelling gedaan. 1x met LUXE en 1x met LUXEPAKKET
Beide 10 euro korting en gratis verzend zelfs op aanbieding wijnen
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2015 11:05 ]
En daar past deze wijn welke 19,95 per 6 flessen kost ,uitstekend bij:Yofresh schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:56:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
https://www.wijnvoordeel....oefpakket-Rood::5996.html
Verwijderd
Proost!
6 flessen voor €10
[ Voor 8% gewijzigd door peter13579 op 10-09-2015 19:17 ]
Thanks, bestelt!peter13579 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:16:
Nu prima prijs kwaliteit verhouding voor de witte wijn: https://www.wijnvoordeel....ket-Witte-Wijn::5714.html
Proost!
6 flessen voor €10
http://specs.tweak.to/6635
Verrassingspakket-mix voor 20 eu is ook een aanrader. Zitten meestal een paar betere wijntjes in dan die budget pakketten.
https://www.wijnvoordeel....8av61lpnokbaa4jspndq4gmv4
Maar die is niet leverbaar...wit pakket gelukkig wel, proost!Jonas.Z schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:00:
Goeie tips!
Verrassingspakket-mix voor 20 eu is ook een aanrader. Zitten meestal een paar betere wijntjes in dan die budget pakketten.
Let wel op de houdbaarheidsdatum!bebopper schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:53:
Ook de salsas werken hiermee goed samen (https://www.wijnvoordeel....lsa-Italiaans::26647.html); zowel het wijnpakket als de salsas komen mijn kant op
Let op! Het gaat hier om verse tapenades (3x) die houdbaar zijn tot Oktober 2015 en 3 pesto's die houdbaar zijn tot April 2016.
PhoeniX- schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:28:
[...]
Let wel op de houdbaarheidsdatum!
[...]
peter13579 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:16:
Nu prima prijs kwaliteit verhouding voor de witte wijn: https://www.wijnvoordeel....ket-Witte-Wijn::5714.html
Proost!
6 flessen voor €10
Gebruik code luxe of luxepakket voor 10€ extra korting!!!
Dan wel weer 10 euro
jammer voor mij
[...]
Dan wel weer 10 euro
Actie is over? Krijg een doosje voor € 58,89...peter13579 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:09:
[...]
Dan wel weer 10 euro
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Doosje is nu helaas uitverkocht, dan krijg je de "advies prijs" te zien.RickvN schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:28:
[...]
Actie is over? Krijg een doosje voor € 58,89...
Helaasch, too bad. Maar thnx voor de info.peter13579 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:29:
[...]
Doosje is nu helaas uitverkocht, dan krijg je de "advies prijs" te zien.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Doosje van 6 stuks Telegraph Sation Sauvignon - semillon voor €15 (vivino: http://www.vivino.com/win...s/sauvignon-semillon-9999)
http://www.deen.nl/webwin...tion-sauvignon---semillon
Hij staat hier nog wel steeds op voorraad, maar helaas wel voor de onrealistische prijs van € 58,89. Jammer, te laat!peter13579 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:29:
[...]
Doosje is nu helaas uitverkocht, dan krijg je de "advies prijs" te zien.
https://www.wijnvoordeel....DO-12-flessen::27038.html
12 flessen en een tijdschrift voor 10€ is niet veel geld!
PS. Zelf de codes al gebruikt, dus deze niet besteld. Hoor nog wel graag hoe het smaakt!!
[ Voor 5% gewijzigd door peter13579 op 11-09-2015 16:30 ]
Besteld, bedankt voor de tip.peter13579 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:14:
Ik weet niet of het iets is, maar voor 10€ na code:
12 flessen en een tijdschrift voor 10€ is niet veel geld!![]()
PS. Zelf de codes al gebruikt, dus deze niet besteld. Hoor nog wel graag hoe het smaakt!!
Ze komen dinsdag binnen, ben benieuwd.
Let op dat dit kleine flesjes met kroonkurk zijn. 375ml per stuk.peter13579 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:14:
maar evengoed een mooie aanbieding
Mooie aanbieding, thanks!peter13579 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:14:
Niet meer geldig, te lang getwijfeld

Als je zoekt via Google zijn de verrassingspakketten rood en rose ook beschikbaarlaredo schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:20:
[...]
Maar die is niet leverbaar...wit pakket gelukkig wel, proost!
Goede tip! Ik zie ze inderdaad staan. Ook een pakket rood/wit is beschikbaar.Ruudpd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:25:
[...]
Als je zoekt via Google zijn de verrassingspakketten rood en rose ook beschikbaar
Thanks voor de tip. 2 pakketten besteld (rood en rood/wit)Ruudpd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:25:
[...]
Als je zoekt via Google zijn de verrassingspakketten rood en rose ook beschikbaar
Gisteren de rode opengemaakt, wat mij betreft een hele vlakke wijn en niet het geld waard... Misschien goed voor de rode wijn sausVerwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:34:
Doosje pluvium voor 14 euro is toch ook niet echt verkeerd

Vlakke wijn, weinig smaak...
Geinig, die heb ik net besteld, de wit/rood mix. Ook gratis verzendkosten, geen idee waarom..Jonas.Z schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:00:
Goeie tips!
Verwijderd
Ik had de witte gehaald, niet héél spectaculair maar voor de prijs is ie zeker prima te doen.red bull schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:08:
[...]
Gisteren de rode opengemaakt, wat mij betreft een hele vlakke wijn en niet het geld waard... Misschien goed voor de rode wijn saus![]()
Vlakke wijn, weinig smaak...
De rode versie durfde ik me inderdaad al niet aan te wagen....
Dat verassingspakket waar hierboven over wordt gesproken is momenteel alweer uitverkocht....
deze is nu ook beschikbaar op wijnvoordeel.BE... iemand ondertussen al ervaring met deze wijn?peter13579 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:14:
Verwijderd
- 5% alcohol
- sprankelend
Lijkt meer op een soort cider ofzo, lijkt me persoonlijk niks maar smaken verschillen uiteraard
Hmm dat had ik gemist. Zonde van de 9,95 :-/Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:36:
Geen ervaring mee, maar als je goed leest:
- 5% alcohol
- sprankelend
Lijkt meer op een soort cider ofzo, lijkt me persoonlijk niks maar smaken verschillen uiteraard
Deze had ik ook binnen inderdaad, geen bijzondere wijnen, het is dat het zo goedkoop was maar ik zou die wijnen niet weer halen voor een normale prijs. Of ik moet nog een lekkere tegenkomen maar de eerste 3 waren zozo..Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:33:
[...]
Ik had de witte gehaald, niet héél spectaculair maar voor de prijs is ie zeker prima te doen.
Ik had pas 6 flessen Pluvium voor 4 euro totaal incl verzendenVerwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:34:
Doosje pluvium voor 14 euro is toch ook niet echt verkeerd
Hoelang was dat geleden?wimpie007 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:22:
[...]
Ik had pas 6 flessen Pluvium voor 4 euro totaal incl verzenden
Meer details s.v.p.wimpie007 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:22:
[...]
Ik had pas 6 flessen Pluvium voor 4 euro totaal incl verzenden
Half augustus waren er ook kortingscodes van 10 euro en toen was een proefpakket Pluvium (3 flessen) nog €11,99 euro. Je kwam dan per order op twee euro voor drie flessen uit, dus vermoed dat het van die actie is
Inderdaad bovenstaande ;-) scheelt mij weer typenmhverburg schreef op woensdag 16 september 2015 @ 23:22:
[...]
Half augustus waren er ook kortingscodes van 10 euro en toen was een proefpakket Pluvium (3 flessen) nog €11,99 euro. Je kwam dan per order op twee euro voor drie flessen uit, dus vermoed dat het van die actie is.
Voor 66 cent per fles incl verzenden prima wijntje
[ Voor 95% gewijzigd door Perkouw op 23-09-2015 12:38 ]
Uitsluitend geldig op wijnen (m.u.v. wijncadeau's), geldig op promoties, minimale bestelling € 40,- geldig t/m 30-06-2016. De code is niet geldig i.c.m. andere promotiecodes. Maximaal één promotiecode per klant/adres.
Je kunt hem inderdaad prima gebruiken om mee te koken, voor dat geld. Alleen om hem nou in de soep te doen..sambalbaj schreef op woensdag 16 september 2015 @ 23:11:
Veel soeps is die Pluvium niet, alle drie. Voor die prijs ok, maar dat was het dan ook wel.
[ Voor 41% gewijzigd door pietje63 op 25-09-2015 15:33 ]
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Dat was een unieke code. Iemand zal hem dus al gebruikt hebben.Yofresh schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:20:
Was dat een unieke code? De code kan namelijk niet meer gebruikt worden
Een 'dank je wel' kan er kennelijk niet meer van af.

gebruikt! dankJAVA-Doctor schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:36:
Members only:
Deen heeft een aardige Chardonnay en een goeie Vino Verde voor minder dan 3 eu de fles in de aanbieding..
[ Voor 60% gewijzigd door Jonas.Z op 29-09-2015 09:57 ]
Een aanbieding zou ik het niet willen noemen, maar wellicht zijn deze codes ook te combineren met andere wijnen en is het wel interessant ..Geachte heer,
Als liefhebber van La Pauline, mag u nog één keer profiteren van uw favoriete wijn voor een uniek lage prijs met een Magnum cadeau!
Uw voordeel loopt op naar mate u meer flessen bestelt:
12 flessen € 6,29 per fles
24 flessen € 5,99 per fles + gratis verzending
36 flessen € 5,79 per fles + magnum cadeau & gratis verzending
48 flessen € 5,49 per fles + magnum cadeau & gratis verzending
60 flessen € 4,99 per fles + magnum cadeau & gratis verzending
Gebruik voor gratis verzending code: MC40WK.
Gebruik voor uw cadeau magnum en gratis verzending code: PA36MC
Bestel wel snel, want dit aanbod geldt tot en met uiterlijk 2 oktober 2015.
https://www.wijnbeurs.nl/::4683.html?refID=3715
Verwijderd
Duque Egmond, de goldish vonden wij ook veel te zoetVerwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:19:
nog aanraders qua mousserende wijnen? Die Goldish Noir was niet te zuipen, die hoef ik niet weer.
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Veel wijnen zijn ook terug te vinden op www.vivino.com. Dat geeft een vrij aardige indicatie van de wijnVerwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:19:
nog aanraders qua mousserende wijnen? Die Goldish Noir was niet te zuipen, die hoef ik niet weer.
Goede, echt een prima pakketje.bleesje schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:18:
Voor de liefhebbers: het verrassingspakket is terug voor 19,99. Met luxe of luxepakket een mooi deal voor 6 wijntjes
luxepakket is verlopen zegt hij hier ..
[ Voor 73% gewijzigd door PhoeniX- op 01-10-2015 13:12 ]
Hier ontvangen in een mix rose pakket, zo worden de wijntjes nog lekkerder.
Meer Tweakers die deze code ontvangen hebben?
Yofresh schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:31:
Members only:
tm 5 oktober.
Ik had port en een wit wijnpakket, samen €64, maar hij pakte de code niet helaasJonas.Z schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:45:
De code 'korting' geeft 15 euro, vanaf 50.. Ook op aanbiedingen als het goed Is.
WVDACTIEC25
minimale order waarde € 50,-.
Echter met de wijnen die ik wil werkt hij niet, winkelwagen waarde is 70,- maar hij blijft de code wijgeren met als melding: -- Let op! Het minimale orderbedrag bedraagt 50,00 € --
Misschien dat andere meer geluk hebben?
Heb je iets te vieren? Nu in ieder geval wel! Bij Wijnvoordeel krijg je met deze maar liefst €25 korting op je bestelling. Koop dus een aantal lekkere wijnen met flinke korting. De code is geldig bij een minimale besteding van €50. De code kan niet gebruikt worden op koffie, cadeaus, delicatessen en aanbiedingen en is ook niet cumuleerbaar.thefox154 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:29:
Via pepper voor wijnvoordeel €25,- korting:
WVDACTIEC25
minimale order waarde € 50,-.
Echter met de wijnen die ik wil werkt hij niet, winkelwagen waarde is 70,- maar hij blijft de code wijgeren met als melding: -- Let op! Het minimale orderbedrag bedraagt 50,00 € --
Misschien dat andere meer geluk hebben?
Dus waarschijnlijk probeer je het met "aanbiedingen". Maar geen zinnig mens bestelt bij wv buiten de "aanbiedingen" om. Zinloze code dus helaas.
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Aih die tekst hadik nietMunters schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:01:
[...]
Heb je iets te vieren? Nu in ieder geval wel! Bij Wijnvoordeel krijg je met deze maar liefst €25 korting op je bestelling. Koop dus een aantal lekkere wijnen met flinke korting. De code is geldig bij een minimale besteding van €50. De code kan niet gebruikt worden op koffie, cadeaus, delicatessen en aanbiedingen en is ook niet cumuleerbaar.
Dus waarschijnlijk probeer je het met "aanbiedingen". Maar geen zinnig mens bestelt bij wv buiten de "aanbiedingen" om. Zinloze code dus helaas.
Dat is inderdaad het probleem ik vind de rode casa safra reserva nog wel te pruimen als je 12 flessen voor 40 euro kunt kopen. Prijs/kwaliteit is dan prima, beter als vele supermarktwijntjes in ieder geval.. maar ja casa safra is volgens mijn permanent in de aanbieding
bebopper schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 10:45:
Met de code 'krasslot' nu 44% korting bij wijnvoordeel.nl (alleen dit weekend nog).
voordeelsetanie schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:10:
Ja dat had me ook al bedacht, maar doet het nog niet![]()
[...]
https://www.wijnvoordeel.nl/Kras-uw-korting:_:3527.html
[ Voor 22% gewijzigd door bleesje op 12-10-2015 12:51 ]
De standaard-, non-aanbieding, prijzen liggen bij wijnvoordeel namelijk zo'n beetje op 200%. Met 44% korting betaal je dus bijna een acceptabele prijs, maar eigenlijk nog ietsje te veel - het voelt alleen zo lekker prettig omdat je 'korting hebt gekregen'.
In feite betaal je niet voor goeie wijn, maar voor de ervaring van shoppen met korting...
veel plezier ermee!
wishcraft89 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:23:
Voor de belgen onder ons: 15 euro korting op wijnvoordeel.be
Members only: title
Uitsluitend geldig op wijnen (m.u.v. wijncadeau's), geldig op promoties, minimale bestelling € 40,- geldig t/m 30-06-2016. De code is niet geldig i.c.m. andere promotiecodes. Maximaal één promotiecode per klant/adres.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Helaas, lijk al te laat te zijn. Code is al gebruikt. Maar het lijkt erop dat de eerste 3 letters generiek zijn. Dus je hoeft enkel de laatste 2 letters en het cijfer te variëren om toch op een geldige code uit te komen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:05:
wijnvoordeel:
TWKhF5 geeft 15,- korting bij min. besteding van 25,-
[ Voor 48% gewijzigd door actieman op 16-10-2015 09:26 ]
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Uw kortingscode*:
De kortingscode is slechts geldig tot en met 17 oktober 2015, profiteer daarom snel! De kortingscode is niet geldig op reeds geplaatste bestellingen.
Ja, maar dan maak je iemand zijn 'eigen' code kapotMaar het lijkt erop dat de eerste 3 letters generiek zijn. Dus je hoeft enkel de laatste 2 letters en het cijfer te variëren om toch op een geldige code uit te komen.
[ Voor 5% gewijzigd door Jojos104 op 16-10-2015 11:38 ]
Domaine du Clos des Cypres Costières de Nîmes AOP
Nu met 15 korting doos voor 14,94 incl. Verzendkosten.
Roberto
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Andere email / letters bij je huisnummer zetten / extra 0'en toevoegen / streepjes / punten....Jojos104 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:44:
Heeft iemand nog tips om meerdere codes op 1 adres te gebruiken?
Geen idee wat werkt trouwens
Verwijderd
Random gegevens invullen en dan op alternatief (je eigen) adres laten bezorgen. Email varieer je door een punt toe te voegen (op een random plek). bij g-mail maakt dit geen verschil, je krijgt de bevestiging gewoon binnen, terwijl WV het als een ander adres ziet.Jojos104 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:44:
Heeft iemand nog tips om meerdere codes op 1 adres te gebruiken?
code:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.