Behuizing - Fans

Pagina: 1
Acties:

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-02 18:31
Hallo,

Ik wil binnen 2 maand een andere pc bouwen, alleen kom ik er niet uit met de laatste componenten,

Dit is de hardware wat ik op het oog had:

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD A6-6400K Boxed€ 49,90€ 49,90
1ASRock FM2A88M Extreme4+ retail€ 52,34€ 52,34
1Crucial CT51264BA160BJ€ 29,-€ 29,-
1Lite-On IHAS124 Zwart€ 12,78€ 12,78
1OCZ OCZ-ZT650W-EU€ 39,-€ 39,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 183,02

Maar nu zoek ik nog een behuizing
-USB3.0 op de voorkant
-4x 3.5" schijven intern ( minimaal )
-1x 2.5" Schijf intern
- 2x 5.25" Bay intern.
- CPU Koeler hoogte 155mm ( ivm pricewatch: Cooler Master Hyper T4 )

Nu heb ik ook het liefste dat de harde schijf kooi, een kwartslag gedraaid is zodat ik niet in de problemen kom met de schijven te verwisselen.
De case mag er best wel goed uitzien, zolang hij maar goed is met cablemanagement, en airflow

Ook zoek ik nog fans voor in die setup. Mochten er in de case zelf al redelijken zitten, dan zijn ze uiteraard niet nodig.

Alles bij elkaar mag nog ongeveer €50 kosten ( Kast + Fans ) kom ik er een €10tje boven, maak ik me niet zo druk, zolang alle componenten + verzenkosten maar netjes onder de €250 blijven :)

Dus mochten jullie tips hebben, hoor ik het graag

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-02 11:37
Even onafhankelijk van de vraag, ik vraag me af of je die voeding wel moet nemen.
650w voor 39 euro lijkt me wat weinig.
Misschien dat de voeding guru's hier daar wat licht op kunnen schijnen.

En als dat alle hardware is heb je ook helemaal niet zo'n voeding nodig. dan is 300-350w meer dan zat.
Sterker nog met een goede 500-550w voeding kan je de meeste gpu's er ook nog bij trekken.

De N300 is een kast voor een schappelijk bedrag:
pricewatch: Cooler Master N300 (Closed)

Of voor wat meer de (wat mij betreft) mooiere 200R
pricewatch: Corsair Carbide 200R Closed

Voor de aangegeven hardware heb je aan de standaard casefans meer dan genoeg

• MrMilco
timberleek schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:12:
Even onafhankelijk van de vraag, ik vraag me af of je die voeding wel moet nemen.
650w voor 39 euro lijkt me wat weinig.
Misschien dat de voeding guru's hier daar wat licht op kunnen schijnen.

En als dat alle hardware is heb je ook helemaal niet zo'n voeding nodig. dan is 300-350w meer dan zat.
Sterker nog met een goede 500-550w voeding kan je de meeste gpu's er ook nog bij trekken.

De N300 is een kast voor een schappelijk bedrag:
pricewatch: Cooler Master N300 (Closed)

Of voor wat meer de (wat mij betreft) mooiere 200R
pricewatch: Corsair Carbide 200R Closed

Voor de aangegeven hardware heb je aan de standaard casefans meer dan genoeg
Over de voeding, Ik zit liever iets ruimer, aangezien ik in de toekomst nog wel wil upgraden naar extra videokaarten e.d. vandaar :)

Over die kasten, inderdaad die 200R ziet er inderdaad goed uit! Daar was mn ook nog niet op gevallen

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• MrMilco
Opzich is hij dan toch nog best goed, veel verstand heb ik niet van voedingen hoor, maar heb m gekozen aangezien hij maar een paar euro duurder is dan de 550w versie :P