Hallo,
Ik wil binnen 2 maand een andere pc bouwen, alleen kom ik er niet uit met de laatste componenten,
Dit is de hardware wat ik op het oog had:
Maar nu zoek ik nog een behuizing
-USB3.0 op de voorkant
-4x 3.5" schijven intern ( minimaal )
-1x 2.5" Schijf intern
- 2x 5.25" Bay intern.
- CPU Koeler hoogte 155mm ( ivm pricewatch: Cooler Master Hyper T4 )
Nu heb ik ook het liefste dat de harde schijf kooi, een kwartslag gedraaid is zodat ik niet in de problemen kom met de schijven te verwisselen.
De case mag er best wel goed uitzien, zolang hij maar goed is met cablemanagement, en airflow
Ook zoek ik nog fans voor in die setup. Mochten er in de case zelf al redelijken zitten, dan zijn ze uiteraard niet nodig.
Alles bij elkaar mag nog ongeveer €50 kosten ( Kast + Fans ) kom ik er een €10tje boven, maak ik me niet zo druk, zolang alle componenten + verzenkosten maar netjes onder de €250 blijven
Dus mochten jullie tips hebben, hoor ik het graag
Ik wil binnen 2 maand een andere pc bouwen, alleen kom ik er niet uit met de laatste componenten,
Dit is de hardware wat ik op het oog had:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A6-6400K Boxed | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | ASRock FM2A88M Extreme4+ retail | € 52,34 | € 52,34 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 12,78 | € 12,78 |
| 1 | OCZ OCZ-ZT650W-EU | € 39,- | € 39,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 183,02 | |
Maar nu zoek ik nog een behuizing
-USB3.0 op de voorkant
-4x 3.5" schijven intern ( minimaal )
-1x 2.5" Schijf intern
- 2x 5.25" Bay intern.
- CPU Koeler hoogte 155mm ( ivm pricewatch: Cooler Master Hyper T4 )
Nu heb ik ook het liefste dat de harde schijf kooi, een kwartslag gedraaid is zodat ik niet in de problemen kom met de schijven te verwisselen.
De case mag er best wel goed uitzien, zolang hij maar goed is met cablemanagement, en airflow
Ook zoek ik nog fans voor in die setup. Mochten er in de case zelf al redelijken zitten, dan zijn ze uiteraard niet nodig.
Alles bij elkaar mag nog ongeveer €50 kosten ( Kast + Fans ) kom ik er een €10tje boven, maak ik me niet zo druk, zolang alle componenten + verzenkosten maar netjes onder de €250 blijven
Dus mochten jullie tips hebben, hoor ik het graag
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!