Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Op zoek naar een 2.0 setje ~ €100,-

Pagina: 1
Acties:

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-10 12:21
Aangezien ik binnen afzienbare tijd het ouderlijk huis zal moeten verlaten in verband met studie ben ik op zoek naar een 2.0 setje om mee te nemen op kamers die mijn huidige 5.1 Home Cinema set kan vervangen. Het forum afgelezen te hebben kwam ik op de volgende uit:

M-Audio Studiophile AV 40
Edifier Studio R2600T Plus
Edifier Studio 6 PLus

Waar de laatste eigenlijk een beetje buiten mijn budget van rond de 100 euro valt...

Voor de aansturing van speakers zonder versterker heb ik eventueel nog een leuke retro versterker staan, namelijk de AKAI AM-U11.

Graag hoor ik suggesties welke ik het beste kan kiezen, uitgaande van het scenario dat ze op een bureau komen te staan. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Cassie789 op 09-04-2014 19:52 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Kleine kanttekening: Hifi speakers gaan per stuk, dus die Dali en Boston Acoustics mag je nog eens maal twee doen. De Edifier en de M-Audio gaan wel per paar, die zijn ook meer op PC gericht. Die laatste twee zijn ook actief waardoor je je retro versterker niet hoeft te gebruiken.

Verder schopje naar CEA aangezien het om aankoopadvies gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-10 12:21
Bedankt voor de toelichting! Toch raar dat er in de pricewatch dan 2x staat bij de Dali en Boston Acoustics bij aantal?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Pricewatch is niet de meest betrouwbare binnen dit segment, ook met receivers klopt er veel informatie niet of is zo divers opgezet/ingevoerd dat één op één vergelijken niet opgaat. Maar klik maar eens een paar winkels aan die de Dali dan wel Boston hebben staan, dan kom je kreten tegen als "Prijzen zijn per stuk, dit product wordt alleen per paar verkocht".

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• 427 SOHC
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-11 21:09
iets meer ma toch mss interessant, meld jhe aan voor nieuwsbrief voor korting 20 euro en zoek eens naar kortings code!

http://www.teufelaudio.nl/stereo/ultima-20-mk2-p12793.html