Hallo,
Ik heb een defecte Samsung Syncmaster P2470HD. Hij knippert 1 seconde bij het inschakelen en dan valt hij uit.
Samsung monitoren staan bekend om slechte condensatoren. Ik heb al eerder een andere monitor gerepareerd door slechtuitziende condensatoren te vervangen. Echter, bij de monitor die nu kapot is zie ik geen condensatoren die bol staan of waar de bruine prut uit komt zetten. Iemand enig idee waar het probleem kan zitten? Kunnen condensatoren ook kapot zijn zonder dat dit aan de buitenkant zichtbaar is?
Hier is het middelste pinnetje niet verbonden, en de 4 er om heen wel.
Die witte troep (koelpasta?) ligt over de inverter heen, maar zal wel niet ernstig zijn.
Die componenten vooran zitten super scheef, maar dat zal vast voor de functionaliteit ook niks uitmaken.
En hier is die brede kabel compleet platgedrukt, zou dat nog wat uitmaken?
Ik heb wat foto's er bij gedaan met dingen die me opvielen.
Met vriendelijke groet,
Daniël
Ik heb een defecte Samsung Syncmaster P2470HD. Hij knippert 1 seconde bij het inschakelen en dan valt hij uit.
Samsung monitoren staan bekend om slechte condensatoren. Ik heb al eerder een andere monitor gerepareerd door slechtuitziende condensatoren te vervangen. Echter, bij de monitor die nu kapot is zie ik geen condensatoren die bol staan of waar de bruine prut uit komt zetten. Iemand enig idee waar het probleem kan zitten? Kunnen condensatoren ook kapot zijn zonder dat dit aan de buitenkant zichtbaar is?

Ik heb wat foto's er bij gedaan met dingen die me opvielen.
Met vriendelijke groet,
Daniël
[ Voor 9% gewijzigd door DanielFeyenoord op 09-04-2014 14:56 . Reden: bijschrift bij foto's ]
Jiayu S3