• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-01 15:29
• Wat is je beschikbare budget?
Rond de 600 -€700

• Wat voor formaat wil je?
spiegelreflex

• Wat voor eisen stel je eraan?
Moeten kunnen filmen , goede kwaliteit foto's voor als ik ze groot laat afdrukken.

• heb je nog specefieke doelen?
Vooral foto's en video opname van onze kids , eventueel hobby fotografie zoals dierentuin etc.

• Heb je al een voorkeur?
Canon EOS 700D ( Omdat Canon aangeeft dat dit voor beginners is ) ik zie echter nog geen revieuws op tweakers , is de 600D nog iets ? of is de 700D de opvolger ?

Ik zie ook verschillende meningen over wel en niet een kit erbij . Wat raden jullie aan ?

Op dit moment heb ik totaal geen verstand ik wil een leuke camera voor foto's in en rondom het huis van onze (kleine kids )en eventueel wat uitbreiden naar hobby.

Mocht er nog info missen hoor ik het graag.

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• matk89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-01 13:19
Een reden dat je niet post in het "[starters] Ik wil een dSLR / ILC, wat nu?" topic?

Waarom wil je specifiek een spiegelreflex? Houd je van een klappende spiegel? Of wil je graag verwisselbare lenzen en zou een ILC ook een prima optie zijn? Of wil je gewoon goeie foto's zonder gedoe van lenzen wisselen, in welk geval een goeie compact zelfs beter zal zijn?

Heb je het genoemde topic al eens gelezen? Daar staat in de OP ook direct een antwoord op je kitlens vraag: hangt van je bedoelingen af.

Belangrijkste vraag: Zie je het zitten meerdere lenzen te hebben of wil je graag 1 goeie allround lens?

Lees de OP van het genoemde topic eens door en stel je vragen die overblijven aan de hand van het lijstje dat daarin staat in dat topic, dan zullen er vast tweakers zijn die je vragen graag beantwoorden :)

Oja: het lijstje met camera's in de OP is een tikkeltje outdated, het geeft wel een beetje in indicatie van de hoeveelheid keus je hebt in dit prijssegment.

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-01 15:29
niet gezien ga hem sluiten en eerst lezen :)

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Tot zo meteen in dat topic dan. Ik gooi er wel een slotje op voor je

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Dit topic is gesloten.