impedantie-vergrotendeplug

Pagina: 1
Acties:

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-01 13:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Sinds vandaag beschik ik over deze oortjes, ik heb ze even in laten spelen en vervolgens een review geschreven. productreview: Beyerdynamic DTX 71 iE (Rood) review door Frozen

Echter heb ik bij deze oortjes zoals je kan lezen in de review, wat last van ruis. Ik ben iemand die op lage tot middel volumes mijn muziek luister. Ik heb zelf al gekeken voor een oplossing en op headfi zeggen ze dat k mag gaan solderen... ook heb ik wel eem plugje gezien maar die lijkt geen stereo te ondersteunen.

de impedantie van deze oortjes is 12 ohm. Dit veroorzaakt het ruisje. Ook heb ik een denon 1100 koptelefoon, echter hoor ik daar geen ruis mee. Ook hoor ik deze niet met mijn goedkope sony ex10lp's.

Ik speel mijn muziek af op mijn galaxy note 10.1 (2014).

Mijn vraag is dus, bestaat er een plug die de impedantie kan verhogen waardoor dit stomme ruisje weg gaat? Met plug bedoel ik een tussenstukje, tussen de tablet en de oortjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Frozen op 09-04-2014 02:18 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Headphone attenuator, bijvoorbeeld http://www.amazon.com/Shu...roduct-reviews/B00029U0X6

Het nadeel van zo'n kant-en-klare oplossing is dat de impedantie die de hoofdtelefoon ziet een stuk hoger is, wat een negatieve invloed kan hebben op het geluid. Verder dempt zo'n ding niet altijd beide kanalen even hard.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Bedankt. Echter is die niet meer leverbaar. Kan ik een willekeurige andere nemen?
Zorgt dit ook dat het ruisje uit mn oortjes gaan of niet?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-01 20:50

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ik heb geloof ik nog een 100ohm adaptertje voor minijack over, kostte haast niets dus tegen verzendkosten kan ik hem opsturen.

[ Voor 34% gewijzigd door mr.paaJ op 09-04-2014 18:47 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
mr.paaJ schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:46:
Ik heb geloof ik nog een 100ohm adaptertje voor minijack over, kostte haast niets dus tegen verzendkosten kan ik hem opsturen.
Wow dat zou echt geweldig zijn. _/-\o_
Je hebt bericht!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Frozen schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:43:
Bedankt. Echter is die niet meer leverbaar. Kan ik een willekeurige andere nemen?
Zorgt dit ook dat het ruisje uit mn oortjes gaan of niet?
Ja en ja :)

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Hartelijk bedankt! :)

Pagina: 1