Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
Beste tweakers. Op internet sites kan ik er weinig over vinden, maar voor mijn Domotica systeem thuis ben ik op zoek naar een smartwatch waarop een html pagina te laden is.
Via deze weg wil ik een pagina van mijn GIRA Homeserver laden zodat ik m'n huis op deze manier kan bedienen.

Weet iemand een smartwatch die de mogelijkheid heeft voor html?

Op websites kan ik niets vinden over deze functies, of ik zoek verkeerd ;-)

Graag jullie hulp!

[ Voor 0% gewijzigd door Looki op 08-04-2014 23:16 . Reden: Tikfout ]

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 11:14

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Ik weet niet precies of er al smartwatches zijn waar een echte browser op draait (dat is namelijk wat je nodig hebt als je een HTML-pagina wilt laden).

Wel kan je voor de Pebble bijvoorbeeld een app maken die je telefoon via Bluetooth instructies geeft op een pagina te laden (HTML of wat dan ook). Het resultaat kan vervolgens terug naar het horloge gaan. Zo zou je dus een eigen app kunnen gebruiken om bepaalde HTTP-requests te doen.

Qua moeilijkheid gaat dit echter wel een stap verder dan het maken van een HTML-pagina o.i.d.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

Topicstarter
Snap het. Maar de Homeserver werkt alleen met html met Java erin.
Ik kan dan een pagina van 200x200pix maken en dan de verlichting bijvoorbeeld schakelen, of op voorwaarden de deur elektrisch openen.

Wil je voorlopen op de markt moet je toch het nieuwste van het nieuwste hebben. :)
Spraak herkenning in huis werkt namelijk nog niet vlekkeloos. Te veel fouten. Daarom opzoek naar een slimme watch.
Hebben andere dit al geprobeerd? Of appjes geschreven voor Domotica icm een smartwatch?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

Topicstarter
Na een tip van iemand op DX.com gezocht en deze tegen gekomen:

SOMAKE Smart Watch Phone MTK6577
http://www.dx.com/p/somak...tooth-307333#.U0WJVFcgnlJ

Een android met telefoon functie enz. Deze heeft een webbrowser aan boord!
Ik weet nog te weinig van andoid af, dus zal er een moeten kopen om te zien of er snelkoppelingen gemaakt kunnen worden naar een soort van bureaublad. Heeft iemand wel eens zo'n horloge gekocht en er ervaringen mee?

Als ik de telefoon functie niet aanzet, zou hij vast een tijd meegaan denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats dit topic naar MAA omdat het een aankoopvraag betreft :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw