Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik weet dat dit niet de goede plek is om deze vraag te stellen, maar ik weet niet waar ik hem anders neer zou moeten zetten. Excuses.

Ik heb een geroote Iocean G7.
Ik wilde laatst de framework installeren via de xposed installer app.

Dit was geen succes, ik kreeg namelijk een bootloop.
Hierna heb ik contact gezocht met Iocean, en heb ik hem geflash via de computer. Alles doet het weer, zoals het hoort.

Nu is mijn vraag, hoe kan ik de framework module op mijn telefoon zetten zonder een bootloop of andere problemene te krijgen?

Alvast bedankt,

Robert

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
wellicht is je ROM niet compatible.. voor zover ik weet werkt dit vooral op stock android, of het moet specifiek voor een toestel gemaakt zijn...

als er een AOSP rom beschikbaar is, dan zou het daar misschien wel op werken

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Het zal niet aan de Rom liggen, want dat is de normale Rom.
Maar op xda zeggen ze dat mijn toestel misschien niet compactabel is, omdat hij vrij nieuw is.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:22:
Het zal niet aan de Rom liggen, want dat is de normale Rom.
Maar op xda zeggen ze dat mijn toestel misschien niet compactabel is, omdat hij vrij nieuw is.
? Wat is een normale rom bij iocean? Doet iocean er aanpassingen op tov aosp?

Simpele conclusie is dat de software niet compatible is met je stock iocean rom ( toestel doet er niet toe, alleen het os/rom).

Oplossing, andere rom, wachten op update van xposed

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Het is de colored rom ofzo.
Ik heb gezocht, maar ik kan de exacte naam niet vinden...

Als oplossing zeg je dat ik een andere rom moet gebruiken, heb je suggesties. Ik kan namelijk geen Roms vinden, op de Stock rom op Needrom na dan...