Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zyxel modem/router wel internet via wifi niet via LAN

Pagina: 1
Acties:

• MrBrickALot
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 09:30
Ik zit hier voor mijn werk in een tijdelijk huisvesting met een antieke Zyxel P-660HW router/modem. Nu krijg ik signaal via de wifi en heb ik op die manier ook toegang tot internet. De snelheid valt echter nogal tegen en nu probeerde ik mijn laptop bedraad aan de router te hangen maar hij krijgt geen signaal vanaf de router. Daarna heb ik het geprobeerd met mijn PS3 maar die heeft hetzelfde probleem, wifi kan hij wel mee verbinden maar niet als ik het via de netwerkabel probeer.

Ik ben al in de router-instellingen gaan kijken maar ik ben geen ster in netwerken. Enig idee of hier een bepaalde instelling aan ten grond kan liggen?

Afbeeldingslocatie: http://s25.postimg.org/4xerl631b/Knipsel.jpg

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Volgens je screenshot is er niets aangesloten aan de LAN. Is de kabel wel goed?

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Of crosscable?

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Je had je wan ip ook mogen masken.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:46
Ik weet bij de Fritzbox dat je een LAN poort kunt uitzetten. Ben je een instelling hiervoor tegengekomen?

Verder, heb je andere poorten ook geprobeerd en een andere kabel (wellicht is je kabel kapot?).