Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12
Hallo Tweakers!

Voor ongeveer een jaar loop ik nu rond met een Huawei W1. Helaas heeft die dit weekend een innige kennismaking gehad met wat beton, dus ik heb behoefte aan een nieuwe werkende telefoon...

Wat vond ik fijn van de W1:
-Windows Phone 8
-De prijs
-Formaat
-Snelheid

Wat miste ik:
-Genoeg geheugen
-Goede camera
-Gadgetfuncties: NFC etc

Nu twijfel ik tussen óf een goedkope telefoon die ik nu aanschaf óf een iets prijzigere in combinatie met een nieuw abbonement. Mijn voorkeur lijkt te gaan naar een Nokia vanwege de kwaliteit en gegarandeerde OS-updates.

Betaalbare "nu" opties:
Lumia 520
++ prijs 100e
+SD geheugen uitbereidbaar
-geen flits
-512 ram
+NFC

Lumia 720
+ prijs 200e
+SD geheugen uitbereidbaar
+flits
-512 ram

Prijzigere abbo opties:
Lumia 925
+camera
+flits
+design
+scherm
+sneller
+NFC
-geen geheugen uitbereiden

Ik heb geen van allen al in mijn handen gehad dus dat kan natuurlijk eventuele voorkeur veranderen. Misschien mis ik wel een goede optie? Ik heb mij helaas niet zo ver in kunnen verdiepen aangezien ik wél behoefte heb aan een nieuwe telefoon maar ook moet studeren voor mijn tentamens :|

Help mij! _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door Icyzer op 08-04-2014 21:55 . Reden: extra + en - ]

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ken je budget niet, maar eventueel Lumia 920 wit, voor 287,95 euro?
pricewatch: Nokia Lumia 920 Wit

Kan vrijwel alles, wat de 925 kan, OK, geen uitbreidbaar geheugen, maar 32GB intern, tegen 16 bij de 925. En draadloos laden zonder extra cover.

• Icyzer
Mijn budget is me eigenlijk ook niet helemaal duidelijk, vandaar het diverse qua telefoons. Ik heb of de optie om voor <200 euro een losse telefoon aan te schaffen of mijn huidige abbonement te verlengen met telefoon en daarbij dus wat duurders te nemen.

Dan zou de vraag dus worden in welke categorie de 920 valt..

Verwijderd

Eventueel tweedehands een optie? Dan valt de 920 wel binnen je nu kopen budget van <200 euro namelijk.

• Icyzer
Meestal ben ik een beetje huiverig met tweedehands aanschaffen van dingen, maar via V&A hier is dat misschien geen verkeerd idee. Daar ga ik even achteraan.

Ik zit ook te kijken naar de 820, misschien is dat nog wel een goede middenweg tussen de 720 en de 920/925. De 520 is me eigenlijk al afgevallen vanwege de camera

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Icyzer schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:17:
Mijn budget is me eigenlijk ook niet helemaal duidelijk, vandaar het diverse qua telefoons. Ik heb of de optie om voor <200 euro een losse telefoon aan te schaffen of mijn huidige abbonement te verlengen met telefoon en daarbij dus wat duurders te nemen.

Dan zou de vraag dus worden in welke categorie de 920 valt..
Met abo zal bij de 920 nauwelijks meer lukken, aangezien hij bijna nergens meer te koop is, bij de shop uit mijn link gaat 't ook om de laatste exemplaren.

• Icyzer
Was net van plan voor 200 euro tweedehands de 920 te gaan halen toen de 925 voor 230 voor bij kwam bij belsimpel.

pricewatch: Nokia Lumia 925 Zwart

Dus in een opwelling daar maar besteld en hopelijk krijg ik daar geen spijt van :P
Pagina: 1