Hallo Tweakers!
Voor ongeveer een jaar loop ik nu rond met een Huawei W1. Helaas heeft die dit weekend een innige kennismaking gehad met wat beton, dus ik heb behoefte aan een nieuwe werkende telefoon...
Wat vond ik fijn van de W1:
-Windows Phone 8
-De prijs
-Formaat
-Snelheid
Wat miste ik:
-Genoeg geheugen
-Goede camera
-Gadgetfuncties: NFC etc
Nu twijfel ik tussen óf een goedkope telefoon die ik nu aanschaf óf een iets prijzigere in combinatie met een nieuw abbonement. Mijn voorkeur lijkt te gaan naar een Nokia vanwege de kwaliteit en gegarandeerde OS-updates.
Betaalbare "nu" opties:
Lumia 520
++ prijs 100e
+SD geheugen uitbereidbaar
-geen flits
-512 ram
+NFC
Lumia 720
+ prijs 200e
+flits
-512 ram
Prijzigere abbo opties:
Lumia 925
+camera
+flits
+design
+scherm
+sneller
+NFC
-geen geheugen uitbereiden
Ik heb geen van allen al in mijn handen gehad dus dat kan natuurlijk eventuele voorkeur veranderen. Misschien mis ik wel een goede optie? Ik heb mij helaas niet zo ver in kunnen verdiepen aangezien ik wél behoefte heb aan een nieuwe telefoon maar ook moet studeren voor mijn tentamens
Help mij!
Voor ongeveer een jaar loop ik nu rond met een Huawei W1. Helaas heeft die dit weekend een innige kennismaking gehad met wat beton, dus ik heb behoefte aan een nieuwe werkende telefoon...
Wat vond ik fijn van de W1:
-Windows Phone 8
-De prijs
-Formaat
-Snelheid
Wat miste ik:
-Genoeg geheugen
-Goede camera
-Gadgetfuncties: NFC etc
Nu twijfel ik tussen óf een goedkope telefoon die ik nu aanschaf óf een iets prijzigere in combinatie met een nieuw abbonement. Mijn voorkeur lijkt te gaan naar een Nokia vanwege de kwaliteit en gegarandeerde OS-updates.
Betaalbare "nu" opties:
Lumia 520
++ prijs 100e
-geen flits
-512 ram
+NFC
Lumia 720
+ prijs 200e
+flits
-512 ram
Prijzigere abbo opties:
Lumia 925
+camera
+flits
+design
+scherm
+sneller
+NFC
-geen geheugen uitbereiden
Ik heb geen van allen al in mijn handen gehad dus dat kan natuurlijk eventuele voorkeur veranderen. Misschien mis ik wel een goede optie? Ik heb mij helaas niet zo ver in kunnen verdiepen aangezien ik wél behoefte heb aan een nieuwe telefoon maar ook moet studeren voor mijn tentamens
Help mij!
[ Voor 1% gewijzigd door Icyzer op 08-04-2014 21:55 . Reden: extra + en - ]