Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bezwaar indienen Gmail (naam wijzigen)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb Windows 7 en gebruik Mozilla Firefox 28.0. Daarnaast heb ik dermate kennis van software en IT, dus heb echt goed gekeken voor de volgende vraag.

Mijn hoofddoel: Persoonlijke naam wijzigen van Jel Bodeé naar mijn echte naam bij Gmail.

Dit is dan bij mij gekoppeld aan een Google+ pagina/profiel.

Aanleiding van het probleem: Bij het wijzigen van mijn naam krijg ik de melding dat het niet mogelijk is. Ik twijfelde namelijk over mijn naam, echter toch na twee keer wijzigen besloten voor mijn echte naam te gaan. Dit lukt dus niet meer.

De verwijzende pagina meldt het volgende:
'Je account kan worden opgeschort als we vaststellen dat je profielnaam ons beleid ten aanzien van gebruikersinhoud en -gedrag schendt. We stellen je op de hoogte als dit het geval is en bieden je dan enkele opties, waaronder hoe je bezwaar kunt maken.'

De pagina waarop staat beschreven hoe je bezwaar kan indienen omschrijft:
'Als je een bezwaar wilt indienen, ga je naar je Google+ profiel en klik je op Actie ondernemen.'

Probleem: Op mijn profielpagina of waar dan ook staat geen `Actie ondernemen'.

Hierdoor loop ik vast.

Kan iemand mij helpen? Het is een hele simpele actie.
Vermoedelijk is het antwoord ook simpel, maar kan iemand mij het geven?

Gr. Jelmer

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2014 20:45 ]

Verwijderd

Ben je door Google op de hoogte gesteld dat jouw naam niet voldoet aan hun beleid?

Lijkt me dat je alleen dan bezwaar kunt maken.

[ Voor 143% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2014 21:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel! Ik heb maar een nieuw account aangemaakt. Onmogelijk, moet gewoon twee jaar wachten.