Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Bluray speler Regio 1 en 2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb beneden een prachtige Philips blurayspeler staan, alleen de pech is dat hij alleen regio 2 afspeelt en de laatste tijd na ongeveer een uur kijken vastslaat en wanneer je hem op pauze zet en daarna weer op play drukt gewoon weer afspeelt.

Ik zoek een goede blurayspeler die zowel regio 1 als 2 afspeelt. Iemand enig idee? Op Marktplaats en Ebay en dergelijke zie ik er genoeg staan, jammere is wel dat het type vaak niet leesbaar is of het is niet bekend of het regio 1 of 2 is, maar de bedoeling is dat hij beide regio's kan afspelen.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:18

mr.paaJ

generatie cmd+z

Een BR speler wordt vanuit de fabrikant sowieso niet als regiovrij verkocht ivm licenties, maar de betere modellen zijn vaak wel regiovrij te maken door middel van een hardwarematige modificatie.
Vond het persoonlijk niet de fijnste zaak, maar JVB Digital (importeur Oppo) komt in me op. Regelt het ook voor andere modellen en heeft een lijst staan op de site.

[ Voor 3% gewijzigd door mr.paaJ op 09-04-2014 00:20 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep