UV balk heeft geen effect

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceDW
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 13:48
Ik heb voor mijn Feser one UV blue vloeistof uv balkjes aangeschaft van revoltec, betreft deze:

http://highflow.nl/moddin...-light-10cm-twin-set.html

Nu is mijn probleem dat deze geen enkel effect hebben, weet iemand misschien hoe dit komt en wat voor balkjes kan ik beter wel aanschaffen? ik weet het even niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je moet natuuurlijk wel iets van UVreactief materiaal in je systeem hebben zitten, anders zie je van UV vrij weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceDW
Mijn Feser vloeistof is UV actief maar het heeft alsnog weinig tot geen effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorren
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-04 23:41
Ben een beetje bezig geweest in het verdiepen in een watercool setje. Maar volgens mij is de soort buis ook van belang en laat de ene clear buis beter uv door dan de andere. Weet niet wat voor buizen je hebt maar als ik op ekwb.com kijk staat daar bij de clear buizen uv doorlatend. Verder geen ervaring hiermee dus pin me er niet op vast.

(Ekwb.com)
Features:
- Trusted/Experienced Brand (PrimoFlex LRT)
- "Glass-like" transparency (Clear LRT)
- Superior UV Transmission
- Logo Free (no print on tube)
- Inner Wall resilience
- Environmentally responsible, safe and non toxic product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyrip
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-09 13:51
een doorzichtige buis met uv vloeistof zou wel moeten reageeren, ik neem aan dat je het getest hebt in een donkere ruimte want het effect is meestal niet zo sterk dat je het met de zon erop kan zien. het zou ook kunnen dat je vloeistof al te oud is, de uv effectiviteit gaat namelijk na een tijdje verloren.

ik zou even kijken of je wat vloeistof in een glas kan doen en het dan nog eens testen, als een wit oppervlakte wel blauw oplicht betekend het dat je vloeistof dan te oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheckBox
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-07 12:21
Ik heb mijn uv led's getest door mijn identiteitskaart er bij te houden.
Of geld kan natuurlijk ook, maar hier is het effect moeilijk te zien.
Zo weet je direct of het aan de neon ligt of aan de vloeistof...

WTF?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. Herz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-08 23:56
Misschien kan je ons voorzien van wat foto's met de leds aan en het licht uit? En dan duidelijk erbij aangeven welke onderdelen hadden moeten oplichten. Plaatjes / foto's helpen vaak een hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hukkel80
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-09 21:33

Hukkel80

Dutch Lion Customising

Welke kleur vloeistof heb je?

Enkele kleuren zijn gewoon heel weinig UV reactief. I heb voor een klantbouw Oranje UV reactief genomen en het reageert amper. Je ziet er weinig tot niets van. Gooi er UV groen in en het straalt door heel je kast.

https://www.facebook.com/DutchLionCustomising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceDW
ik heb mijn vloeistof tweedehands aangeschaft maar de fles was nog wel dicht, ik denk dat ik maar andere vloeistof moet kopen ( mayhem pastel ofzo :D ) toch bedankt voor de moeite :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Het zou ook kunnen dat het aan de buizen ligt, dat deze geen UV doorlaten en dat de vloeistof daardoor niet oplicht. Als de vloeistof direct onder de uvbalk, dus zonder iets van plastic ertussen, in een glas bv, niet oplicht ligt het aan de vloeistof en niet aan de buizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDaJoker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 09:20

DaDaJoker

Specs? Zie signature...

Dan wel rechtstreeks, dus van boven, belichten. Glas laat namelijk geen UV door...

Specs? Zie ondertitel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobM
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
ik heb hetzelfde, vloeistof reageert gewoon niet goed, je moet de buis er echt achter houden wil je iets zien. met ekwb uv green is het resultaat wel heel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
Al eens geprobeerd met zo'n TL-balkje die ze bij de kassa hebben om geld te checken. Zoek eens naar Blacklight. Ik doe toevallig iets in het theater met UV(verf weliswaar) en Blacklight en dat werkt als een malle. Blauw is btw de kleur die het minste vel oplicht.

Hallo!

Pagina: 1